Egri csillagok

Egri vár EgerEgri vár Eger a térképen

Kihagyhatatlan 2021. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2022. július 26.
Egerben vagy akár Eger környékén járva mondhatjuk, hogy kötelező program a mindenki kötelező olvasmányából ismert egri vár meglátogatása. Magam is többször jártam már itt az elmúlt évtizedek során, családi kirándulás, gyerekkori osztálykirándulás, munkahelyi csapatépítés keretében is.
A parkolás egyre nehezebb a környéken, szerencsére mi a szálláshelyünk előre lefoglalt zárt parkolóhelyén tudtuk hagyni az autót, de egyébként gondban lettünk volna.
Mi a fő várkapunál mentünk be a Világbéke Pizzéria mellett, de úgy láttuk, hogy a hátsó várfal felől, északi irányból is nyitva volt a jegypénztár.
Takarékos megoldásként ajánlom az esti ill. hétfői jegyet, amely csupán 1000 Ft-ba kerül egy felnőtt részére. (2022-ben már 1200 Ft-ra emelték). Ezzel 15.30-tól lehet a várba belépni. Mivel mi ezúttal csak körbe akartunk sétálni, megnézni a panorámát, beszívni az Egri csillagok történelmi hangulatát, így nem terveztük a kiállítások menetrendszerű végig pásztázását, amit már korábban többször is megtettünk. Amúgy sem töltöttünk a városban annyi időt, hogy abból egy jó fél napot csak a várra szánjunk.
Egri vár Eger - EgyébEgri vár Eger - EgyébEgri vár Eger - EgyébEgri vár Eger - EgyébEgri vár Eger - EgyébEgri vár Eger - EgyébEgri vár Eger - EgyébEgri vár Eger - EgyébEgri vár Eger - EgyébEgri vár Eger - EgyébEgri vár Eger - EgyébEgri vár Eger - EgyébEgri vár Eger - EgyébEgri vár Eger - EgyébEgri vár Eger - EgyébEgri vár Eger - EgyébEgri vár Eger - EgyébEgri vár Eger - Egyéb

Egri vár további értékelései

2023.02.05egyedül
Kihagyhatatlan
Ahogy így elnézem kb. 50 várban jártam már (na jó, abból van néhány határon kívüli), de hát az egri vár az történelmileg-irodalmilag is egy igazán visszatérős kuriózum. Milyen most? Mindig van benne valami állandóság meg változás is. A magyar várakat az egész országban folyamatosan építik,...
2023.01.14csoporttal
Időpazarlás
Sajnos szó szerint a sírhatnél jött rám. Franciaországból jöttem idáig....Sehol nem volt kiírva hogy a kiállítások 4 kor zárnak, holott a vár 6 ig van. A biztonsági emberek bunkó módon [moderálva - a szerk.] viselkednek.... A várvédő fiatalember sem volt kedves...Én szégyelnem magam tényleg...
2022.08.19családjával
Felháborító hogy teljes belépőárat kérnek azért hogy az ember családjával 100 km-t utazva megcsodáljon bűzölgő Toi Toi Wc -ket, betonkeverőket, alumíniumkordonokat, létrákat, állványokat, de magából a várból szinte semmit, mert nagy része le van zárva! Olyan szinten verte ki nálam a biztositékot...
Agria Vintage Apartman Eger - Egri kikapcsolódás
Egri kikapcsolódás
2024.09.01-ig
Agria Vintage Apartman Eger
Lifestyle Hotel Mátra Mátraháza - A Mátra felfedezése a legjobb áron
A Mátra felfedezése a legjobb áron