Visszatérek !

Piroska Étterem EgerszalókPiroska Étterem Egerszalók a térképen

Kiváló 2016. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. február 11.
Hét végi pihenésre érkeztünk Egerszalókra, az éttermet a recepciós ajánlotta a szálláson, ahonnan gyalog 15-20 perc alatt oda is értünk.
Pénteken és szomaton még volt parkoló, de vasárnap olyan tömeg, na de erről később.
Fontos dolog, hogy Egerszalók kedvezmény kártyára 10% kedvezményt adnak, a kártyát általában a szállások recepcióján lehet kérni.
Nagyon kellemes, hangulatos hely, a pincérek udvariasak, a kiszolgálás pontos, és kellően gyors, igaz nem voltak sokan.
Az ételek :
Péntek ebéd:
- Füstölt csirkeragu leves, falusi cipóban „Ahogyan mi szeretjük”
Nagyon ízletes, kellemesen tömény ragu leves, ajánlom mindenkinek, a cipó is jól volt pirítva.
- Falusi tyúkhúsleves gazdagon csigatésztával, bográcsban kínálva
Kellemes húsleves, igazából semmi különös, de ízletes darab
- Egészben grillezett rozmaringos kacsamell filé narancsos, mentás mártásban burgonyakrokettel
A kacsamell pont jól grillezve, nem száradt ki, ízletes fűszerezéssel, nagyon jó. A narancsos-mentás mártás jó találmány, izgalmas az íze, jól megy a kacsához. Sajnos mint oly sok helyen a krokett itt is fagyasztott eredetű...
-Egerszalóki bőségtekercs burgonyapürével
Na ez nem jött be annyira... Maga az ötlet jó lett volna, de a tekercs panírja szinte egyben lejött, a hús teljesen ki volt száradva, és voltak a töltelékben "hidegpontok" igazolva sejtésem, hogy mikrózva lett. A burgonya püré ehetetlenül forró, és teljesen átlagos. Amúgy a tekercs tölteléke jól ki lett volna taláva, de sajna a hibák elvitték a dolgot a rosszabb irányba.
Szombat ebéd :
Ekkor nem ettünk levest, nem voltunk igazán éhesek, csak fő fogást kértünk.
- Rostlapon sült csirkemell filé, magvas salátaágyon tálalva
A csiremell filé kapitális méretre klopfolva, de mégsem száradt ki a sütésnél, ez nagyon jó. A saláta ágy magvakkal megszórva/elkeverve jó ötlet, és jól ment a csirke ízesítéséhez. Kellemesen kiegészítették egymást.
- Vörösboros szarvas tokány vargányával, baconos zsemlegombóccal
Be kell valljam a jó vörösboros szarvas tokány vagy pörkölt az egyik gyengém.
Nagyon finom gombás szarvas tokányt kaptam, de valami nagyon hiányzott belőle. A hús nagyon jól lett elkészítve, szinte szét omlik, de mégsem esik szét már a tányéron. A második-harmadik falatnál tudtam, hogy ide még nagyon kell némi áfonya lekvár. Kértem a pincértől, de nem áfonya lekvárt hozátt, hanem ahogy mondta :"áfonya lekvárunk nincs, de hozok sokkal finomabbat", és úgy is lett. Kaptam egy adag kíválóan elkészített cumberland mártást, ami egyébként remekül megy szinte minden vad ételhez, de a szarvashoz még inkább ! Meg is jegyeztem a pincérnek a teli találatot, és javasoltam legközelebb már eleve adjanak az étel mellé belőle, remekül kihozza a tokány ízét.
Vasárnap ebéd :
Hazafelé indultunk, de előtte jól esett volna egy finom ebéd.
Sajnos erről sokat nem tudok írni, a nagy forgalom miatt a parkoló, és az utca is tele volt, így autóval csak jóval messzebb az út szélén tudtunk megállni, és visszasétálva azzal szembesültünk, hogy telt ház van, nincs 2 főre sem asztal. Kértek 10 perc türelmet, de az ilyen esetben nálam nincs, így elindultunk hazafelé, és Gödöllőn ebédeltünk,melyet egy új véleményben írok meg.

Piroska Étterem további értékelései

2023.09.25csoporttal
Családias, nyugodt, tiszta étterem! Kiszolgálás udvarias, gyors. Ételek izletesek, talán egy kicsit túlarazottak! Választék lehetne bőségesebb!
2023.03.30a párjával
Rendkívül barátságos vendégfogadás , nagyon tiszta hely (a mosdó is , ételek kifogástalan ízűek megfizethető áron nagyon finom libacombot és laskagombával töltött csirkemellet ettünk 20 percen belül megkaptuk az ételt másoknak is jó szívvel ajánljuk Nagyon tetszett, hogy régi étlapok vannak a...
2022.08.13barátokkal
Egerszalókon töltött 3 napunk első estéjén választottuk a Piroska Éttermet. Kora este tértünk be ide és jó idő révén kinti teraszon foglaltunk helyet. Egy nagyon kedves pincér már jött is, felvette az italrendeléseinket. Lapozgattuk az étlapot, egy étel szimpatikus volt kettőnknek is : Tépett...