Jó árban az ebéd

Centrál Borház Étterem ÉrdCentrál Borház Étterem Érd a térképen

2018. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 2.
Hétfői napon voltunk. Ebédelni indultunk (direkt ide). Én most voltam második alkalommal. Az ebéd választéka kissé szegényesnek tűnt, de az, ami volt, jó ízű, és jól elkészített. A kantoni sertés telitalálat, és a grillezett zöldség, valamint a tócsnihoz hasonlóan elkészített burgonya, kitűnő ízekkel rendelkezett. A csirkét nem kóstoltam, de jól nézett ki. Volt még hal a terítéken, de mivel a halízt nem szeretem, ezt nem kóstoltam, erről véleményt nem tudok írni. Összességében megéri az árát. A személyzet kedves, és gyors. Köszönjük!

Centrál Borház Étterem további értékelései

2020.09.01barátokkal
A Centrum borház, mint a hely felszolgálójával közösen megállapítottuk, nem borház, borkínálata nem átlag feletti. A kellemes teraszon ültünk le, reggeli órában, így csak tükörtojást kértünk, ami korrekt volt, az egyiknek kifolyt a sárgája, amikor beleütötték a serpenyőbe. A mellé adott kenyér...
2017.09.26gyerekekkel
Családi ebéd volt vasárnap a szülinapomra. Remek volt a kinálat, mindenki megtalálta a kedvére valót. Majdnem mindent megkóstoltunk, nagyon izletes finom volt minden.A saláták nagyon jól voltak elkészitve, a húsokról nem beszélve az isteni volt. Egy kisebb galiba volt, hogy hideg volt a...
2017.08.17egyedül
Központi elhelyezkedésű - találó, bár nem valami fantáziadús névadás - étterem, egyúttal az emeleten egy panzió is működik. Reggel 8-tól már reggelizni lehet, nemcsak szállóvendégeknek, majd 12-15 óra között svédasztalos büféebédet kínálnak eléggé verhetetlen áron, 1400 Ft-ért. Sőt, még ebben is...