Egy kitérő erre

Pataki Cukrászda ÉrdPataki Cukrászda Érd a térképen

2020. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. október 11.
A 6-os úton jöttünk hazafelé tegnap, és éppen kis idő telt el az ebéd után, amit a százhalombattai Halász csárdában fogyasztottunk, És nekem beugrott a Pataki, meg az, hogy méltatlanul régen jártam erre. Így aztán errefelé fordultam a körforgalomból. A régi formában, kínálattal, de járványügyileg szigorúbban prosperál, mint máskor. Alapvetően kötelező bent a maszk, a fagylaltos fiú ránk is szólt, határozottan, de nem udvariatlanul, hogy ott nem vehetjük le, csak az asztalnál, ha eszünk. Süteményt vettünk elvitelre, fagylaltot meg helyben fogyasztottunk, most valahogy nem voltam annyira elragadtatva, a fagylaltok nem voltak igazán jók és a sütemények sem okoztak kirobbanó örömöt. Ezért az étel / ital négyes.
Pataki Cukrászda Érd - Étel/italPataki Cukrászda Érd - Étel/italPataki Cukrászda Érd - Étel/ital

Pataki Cukrászda további értékelései

2023.01.07egyedül
Rendelésre vásároltam a cukrászdában. A kapott információk nem voltak hekytállóak, a sütemények egy része félig nyers, ehetetlen volt, vásárlást követően, állítólag a tulajdonos utasítására egyszerűen nem válaszoltak a levelekre, telefonon nem kommunikáltak. Ilyen negatív hozzáállást vendéglátó...
2020.09.13barátokkal
Patinás, közel fél évszázados cukrászda Érden, melynek sikerült országos hírnévre szert tenni. A kiszolgálás kiváló, a sütemények finomak. Nem az új hullámos vonalat képviselik, a hagyományos, fősodratú irányzat legjobbjai között vannak. Mi az országtortákra hajtottunk rá, megkóstoltuk az...
2019.06.16családjával
Már sokszor jártam Érden, de eddig még nem voltam ennek a cukrászdának a vendége. Mivel már celeb hely lett, igy betértünk megnézni és fagyizni. Látszik a berendezésen, hogy hozzáértő, vendégszerető tulajdonosé volt. A süteményeket túl drágának tartottuk. A fagylalt választék több is lehetett...