Kimagaslóan jó halászcsárda

Rév Csárda ÉrsekcsanádRév Csárda Érsekcsanád a térképen

Kiváló 2013. decemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2013. december 27.
Mióta Molnár B. Tamásnak köszönhetően a Rév csárda referenciapont lett, nagy vágyam volt ide ellátogatni. Így aztán tettünk egy jókora kerülőt hazafelé az akasztói látogatásunk után, s nem bántuk meg. A halászlét mindig frissen főzik, legkevesebb két adag készül el egyszerre. Éltünk a lehetőséggel, a maradékot hazavittük. Ettünk még haltepertőt, halpástétomot, „roston” (valójában bő olajban) sült süllőt és füstölt olajos halat. Desszertnek csokoládétortát. Az ételek rendben voltak, bár a csokitortából a lisztet kihagynám. Jó érzés volt beszélgetni a tulajdonossal, akit az Isten is vendéglátónak teremtett. Szerb popzene helyett magyar népzene jobban illene a helyhez s az sem lenne rossz, ha az itallapon a minőségi borok decinként is szerepelnének. Elvben lehetséges, hogy kinyitottak volna palackot a kedvünkért, ha nem is vesszük meg az egészet, de nem próbálkoztunk vele. Társam sört ivott, jómagam vezettem, így nem mertem egy lakófröccsnél többet inni.
Rév Csárda Érsekcsanád - EgyébRév Csárda Érsekcsanád - Étel/italRév Csárda Érsekcsanád - Belső

Rév Csárda további értékelései

2023.05.18üzleti partnerrel
Tobb ezer pikkelyesbol keszult haletelt kostoltam mar es tobb szaz halaszcsardaban is megfordultam az elmult 30 evben . Szerintem a hely is es az etelek is kifogastalanok voltak . Aki mast allit az hazudik mert erdekeben all a csardat lejaratni . Aki meg draganak talalja az fozzon maganak otthon...
2022.12.04családjával
Nem értem azt, aki ezt a helyet képes volt "szörnyű"-re értékelni. El nem tudom képzelni, hogy ezeknél az embereknél mi csúszhatott ennyire félre. Én többször jártam már itt (barátokkal, családdal) és mindig elégedetten, jóllakottan távoztunk és soha nem csalódtunk. Akikkel voltam, mindannyian...
2022.02.06barátokkal
Nagyon nehéz véleményt írni egy olyan vendégláto helyről, ahol szentűl meg vannak győződve sikereikről tudásukrol a valosággal ellentétben. Szűleim Baja környékiek , ebből adodoan gyerekkorunk ota fogyasszuk a halászlét.Nagyon szívesen megvendégelném a tulajdonost és családját egy álltalam...
Duna Wellness Hotel Baja - Napi árak reggelis ellátással
2025.03.03-ig
Duna Wellness Hotel Baja
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással