Hétköznapi gyors ebéd

Grante Étterem és Pizzéria EsztergomGrante Étterem és Pizzéria Esztergom a térképen

Kiváló 2018. júniusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. június 27.
Először jártam az étteremben, de mivel többször ajánlották és dicsérték már a menüs ebédet, úgy gondoltam ideje kipróbálni.
Tiszta, rendezett étterem, kedves fogadtatással. A pincér rögtön jött felvenni a rendelést, az étel gyorsan elkészült és hatalmas adag volt. Nagyon finom volt minden, meg sem tudtam enni, így az ebédem felét becsomagolták nekem.
Egyetlen egy dolog zavart, hogy nem volt terítő az asztalon. Értem én, hogy így nem kell annyit mosni, de szerintem a hely színvonalához ez nem méltó.
Különben tényleg minden rendben volt, ajánlom másoknak is, akik szeretnének egy jót ebédelni a rohanó hétköznapokon is. :)

Grante Étterem és Pizzéria további értékelései

2023.06.17a párjával
Esztergomban átutazóban jártunk. Az ittjártam értékelései alapján választottam ezt a helyet, és nem csalódtam benne. Ebédre menüt ettünk fokhagymakrém levest, rántott sajtot rizzsel. Vacsorára kétszemélyes Grante tálat kértünk. Mindkettővel meg voltunk elégedve. Az adagok bőségesek, ízvilága...
2022.01.15gyerekekkel
A családdal reggel útrakeltünk az Alföldről és a Rám-szakadéknál kötöttünk ki.Egy nagyszerű nap után hazafele indulva kerestünk egy éttermet.Egy kis kitérővel megtaláltuk a Grande éttermet.Jó választás volt.Kívülről nem éppen egy szimpatikus épület várt ránk,de mivel elég jó értékelést kapott mi...
2019.09.07gyerekekkel
A szombati családi ebéd lehetőségét használtuk ki. Most voltunk itt először,de biztos hogy vissza fogunk térni. Nagy,finom tál leves után a sültesek körettel,valamint a 4 kakaós, 4 lekváros palacsinta bőven elég egy 4 fős családnak. A gyerekek málnaszörpöt kaptak és egy játszósarokban elfoglalták...
Bazilika alatti Panzió Esztergom - Felhőtlen kikapcsolódás teljes ellátással a Next étteremben!
Felhőtlen kikapcsolódás teljes ellátással a Next étteremben!