Melléfogtunk, ez az igazság

Fili Étterem EsztergomFili Étterem Esztergom a térképen

Gyenge 2018. szeptemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. szeptember 22.
Pilismarótról jöttünk át Esztergomba, és azért itt ebédeltünk, mert véletlenül az étterem előtt parkoltunk le. Mivel Esztergomban nem vagyunk ismerősek - csak a Csülök Csárdát ismertem, ott többször is megfordultunk évekkel ezelőtt -, meg akartam nézni, hogy az ittjartam.hu-n mit ajánlanak, de a férjem mondta, ne húzzuk az időt, annyira biztos nem lesz rossz.
Hát ezzel most melléfogtunk, előre lelőhetem a poént, bár mi annyira nem találtuk szórakoztatónak. Az étlap közepes hosszúságú, viszont kevés érdekfeszítő fogást találtunk rajta. A leveseket 3 méretben kínálják: csésze (3 dl), tányér (5 dl) valamint 2 literes, ez a családi kiszerelés lehet. A csészés levesek ára 1000 Ft alatti. A húsleves és a gulyás is tűzforrón érkezett, ami kisgyerekkel és sietős felnőttekkel annyira nem nagy élvezet. A gulyás leve csípős volt és egyáltalán nem gulyásszerű, hanem híg, folyós, halovány. A marhahús mócsingos, rágós, 2 kisebb épkézláb húskockát találtam benne. Csipetke nem volt benne. Olcsó nagyüzemi bolti félbarna kenyér, viszont friss. A húsleves mérföldekkel jobban sikerült, cérnametélt, fehér- és sárgarépa némileg túlfőzve, csirkehús darabkák. A fiamnak bejött.
A főétel rántott ponty (1990 Ft) készültsége nem volt megfelelő, és a minősége sem, szürke zsíros részek voltak a panír alatt. Mennyiségre is kevés, 2 csík, míg a fiam gyerekmenüje is másfélszer nagyobb adag volt. A körettel bezzeg nem spóroltak. Rizibizi konzerv borsóból és túlfőtt, gyenge minőségű rizzsel. Hagymakarikák (10 db) mirelitből, bolti majonézzel, ez volt a 2 választható előétel egyike (990 Ft). A 2 gyerekmenü közül az egyik csirkemell csíkok sült krumplival (1190 Ft), szintén mirelitből, bolti ketchuppal. A káposztasaláta (450 Ft) a húsleves mellett a másik értelmezhető fogás volt.
A nyugtán nem lehet eligazodni, mert minden tételnek "gyűjtő" a neve.
A limonádét (550 Ft) befőttesüvegben szervírozták szívószállal, de tömény cukorszirup íze volt.
Az étteremre összesen 1 "mindenes" pincér volt, a pénztárat is ő kezelte, és pultos sem volt, az italokat is ő készítette össze. Folyamatosan tette a dolgát. Bár nem volt telt ház, így is kellett várakozni. A pulttal szembeni asztalon mindenféle személyes irat, eszköz hanyagul szétdobálva. A mosdó lepusztult, kellemetlen szagú.
Majdnem 8000 Ft-ot fizettünk, ami ezért a minőségért igencsak sok.
Nem ajánlom.
Fili Étterem Esztergom - Külső képFili Étterem Esztergom - Külső képFili Étterem Esztergom - BelsőFili Étterem Esztergom - BelsőFili Étterem Esztergom - BelsőFili Étterem Esztergom - Külső képFili Étterem Esztergom - Étel/italFili Étterem Esztergom - Étel/italFili Étterem Esztergom - Étel/italFili Étterem Esztergom - Étel/italFili Étterem Esztergom - Étel/italFili Étterem Esztergom - MosdóFili Étterem Esztergom - MosdóFili Étterem Esztergom - Étlap/itallapFili Étterem Esztergom - Étlap/itallapFili Étterem Esztergom - Étlap/itallapFili Étterem Esztergom - Étlap/itallapFili Étterem Esztergom - Étlap/itallapFili Étterem Esztergom - Étlap/itallapFili Étterem Esztergom - Étlap/itallap

Fili Étterem további értékelései

2018.09.25a párjával
Először egy modernebb helyre vágytunk párommal beülni egy ebédre, de magával ragadott minket az étterem kellemes kis terasza és az ételek illata amit már az utcáról belépve megéreztünk. Kellemes a kiszolgálás és az ételekben sem csalódtunk. Picit többett vártunk az ételekre, de ez érthető ha...
2018.07.11a párjával
Véletlenül találtunk az étteremre a bazilikához közel. Vidékies hangulatú kis étterem. A személyzet kedves, udvarias. Az ételek finomak voltak.
2018.04.30gyerekekkel
Ehetetlen minőségű étel (ízetlen, mócsingos leves, nyers hús), nagyon drágán. Irreálisan hosszú (több mint egy órás) várakozási idő. Kiszolgálás katasztrofális (evőeszközök lemaradtak). A helyiség nem tiszta, a "mosdó" állapotáról nem is beszélve.