Nyugis, nagyon jó hangulatú hely

Nautilus Hajós Bár EsztergomNautilus Hajós Bár Esztergom a térképen

Kiváló 2020. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. június 4.
Véletlenül tévedtünk arra, szó szerint az orrunk, azaz az illatok után mentünk.
Nagyon hangulatos, nem túl nagy befogadóképességű hely, a kikötő környezet nagyon sokat ad ehhez.
A limonádék nagyon finomak, az ételek választéka nem nagy, nem is különleges, de finomak, jól elkészítettek.
Sajnos az egy csillag levonást a végső számla kihozatal húzódása miatt kapták, nem volt nagy forgalom, mégis sokat vártunk rá, majd végül a pulthoz mentem, hátha akkor valóban nem feledkeznek meg rólunk, de így is időbe tellt mire fizetni tudtam.
Ettől függetlenül ajánlom a helyet mert máshol ilyen nyugis, és kellemes környezet nem hiszem hogy van a környéken.
Nautilus Hajós Bár Esztergom - Étel/italNautilus Hajós Bár Esztergom - Étel/italNautilus Hajós Bár Esztergom - Étel/ital

Nautilus Hajós Bár további értékelései

2022.06.14barátokkal
Elég rosszakat írtak erről kis hajós étteremről, de ezt megcáfoljuk. Nagyon kedves segítőkész felszolgáló fiatalember dolgozik itt. Ahogy beléptünk rögtön hozta az étlapot és megnyugtatott ,hogy nem kell sokat várni az ételre. Fél órán belül meg is kaptuk a frissen sült keszeget . Nagyon ízletes...
2020.11.29barátokkal
A bár egyedi hangulatát az adja, hogy az esztergomi Kis-Dunán lebegő állóhajóról van szó. A sétányról átvezető gyaloghídról lehet a hajóra bejutni. Szépen felújított, csinos kis hajó. Kényelmes, párnázott díványos ülőhely is van, illetve a hajó belsejében lévő pult közelében fedett helyen lévő...
2019.08.15családjával
Élőzenés helyet szerettünk volna, ezért választottuk ezt a helyet. Hely foglalás kicsit döcögősen ment, koktél borzalmas volt. Másikat is ki próbáltam borzalom. Ételek finomak voltak. És a helyszín az dob a mércén. Jacht kikötő, nagyon tetszett. Élőzenés vacsora nagyon jó.
Bazilika alatti Panzió Esztergom - Esztergomi romantika félpanzióval a csillagok alatt
Esztergomi romantika félpanzióval a csillagok alatt