Valami elveszett a pincében

Prímás Pince Étterem EsztergomPrímás Pince Étterem Esztergom a térképen

Átlagos 2020. júliusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2020. október 12.
Előzetesen arra számítottam, hogy a Prímás Pince az egyik legjobb gasztro-élmény lesz Esztergomban. Lelövöm a poént az elején, hát nem így lett...
Elhelyezkedés kitűnő, a Bazilika-domb alatti nagy parkolónál, a főút mellett, a város szívében, forgalmas turisztikai központban.
A hangulata is izgalmas, tradicionális, évszázados történelmi múltat idéző, tágas, nagy belmagasságú főúri-nemesi hangulatú pincerendszer, boltíves falak.
A személyzet folyamatosan eltünedezett, szó szerint vadászni kellett rájuk a rendelésnél, és később a fizetésnél is. Az egyetlen kedves alkalmazott a takarító néni volt, akivel a mosdóban találkoztunk és valahogy úgy adódott, hogy szóba is elegyedtünk. Tőle megtudtam, hogy előző napon késő estig tartó rendezvény volt náluk. Talán ebben égett ki a személyzet többi tagja, mármint a pincérek.
Mindezen benyomások alapján úgy döntöttünk, a kávén kívül nem kérünk mást, amúgy étlapot sem kaptunk azon idő alatt, míg ott voltunk.
Egy cappuccino 495 Ft, ami Pestről nézve nem tűnik soknak, igaz, ehhez hozzájött az 55 Ft szervizdíj, ami viszont százalékosan szerintem magas, pláne, hogy ezért a személyzet finoman szólva sem törte magát össze, gyakorlatilag én voltam a magam pincére.
A kávé hagyományos olasz pörkölésű Segafredo, ami egy középkategóriás, elég ismert márka.
A borkínálat sokszínű, széles, ugyanakkor a sörös vonal kommersz, Dréhert csapolnak. A borok között a neszmélyi Szöllősi Pincészet, az erdőbényei Béres Szőlőbirtok és a villányi Malatinszky Kúria Szőlőbirtok borait is láttam.
Hogy pozitívumot is soroljak még, nagyon tiszta, kulturált étterem, beleértve a mosdót is.
A számla szerint a Prímás Pince a Szent Adalbert Központhoz tartozik, amely a közelben egy szállodakomplexumot is üzemeltet.
Prímás Pince Étterem Esztergom - BelsőPrímás Pince Étterem Esztergom - BelsőPrímás Pince Étterem Esztergom - Külső képPrímás Pince Étterem Esztergom - Étel/italPrímás Pince Étterem Esztergom - Külső képPrímás Pince Étterem Esztergom - MosdóPrímás Pince Étterem Esztergom - Étel/italPrímás Pince Étterem Esztergom - Külső képPrímás Pince Étterem Esztergom - Étel/italPrímás Pince Étterem Esztergom - Étel/italPrímás Pince Étterem Esztergom - BelsőPrímás Pince Étterem Esztergom - Külső képPrímás Pince Étterem Esztergom - Külső kép

Prímás Pince Étterem további értékelései

2022.09.30a párjával
Az étterem atmoszférája lenyűgöző, lélegzetelállító, pompázatos, a hatalmas belmagasságú, nyerstéglás, boltíves beltérben diszkrét világítás, esztétikus bútorzat, néhány hordó és zöld növény. A konyha magyar gyökerű, de integrál nemzetközi fogásokat is. Első ízben a kétezres évek elején...
2021.08.27a párjával
Gyönyörű helyen, az esztergomi bazilika lábánál, a Sötétkapu felőli bejáratánál kerestük fel a Prímás pincét a Szent István téren. Az étterem gyönyörű, a felszolgált ételek látványosan tálalva, a kiszolgálás gyors és udvarias. Az ételek mennyiségével sem volt gond, megfizethetőek az árak.
2019.01.03a párjával
Esztergomban a Bazilika mellett volt a szállásunk. A Prímás Pince étteremben volt a félpanziós vacsoránk. Az étterem szerintünk osztályon felüli, tiszta, luxus kivitelű. Az ételek, italok finomak, hát, nem a legolcsóbbak, de hát étterem. Sok különleges ételt kínálnak, nem feltétlenül a magyar...