Újabb esély

Rózsakert Étterem EsztergomRózsakert Étterem Esztergom a térképen

Átlagos 2019. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. április 11.
Az Étterem hét keretében foglaltunk asztalt először. A fix 3.900 Ft-ért 3 előétel, 3 főétel és 2 desszert közül lehetett választani. De amit én választottam (Sertésszűz zöldfűszeres kéregben, őszi zöldségekkel) kiderült, hogy nincs. ,,Alternatívakén" felajánlották, hogy csirkemellből elkészítik. Kaptam egy natúr csirkemellet egy kis cékla- és zellerpürével. Hát nem pont ugyanaz a kategória sem ízben, sem árban. Kompenzációt nem ajánlottak fel. A desszert (Somlói piskóták) borzasztóan édes volt, nem is tudtam megenni. A kiszolgálás nem ment flottul, sokat kellett várni, holott az étteremben rajtunk kívül még egy asztalnál ültek.

Mivel akkor nem voltunk elégedettek, amit [moderálva - a szerk.] meg is írtam, a séftől kaptam egy levelet, hogy szeretnék jóvá tenni, meghívnak a partneremmel egy tetszőleges időpontban. Ez tegnap este jött el. Úszott a konyha, kapkodós volt a kiszolgálás, ettől kényelmetlenül éreztük magunkat. Az ételekkel minden rendben volt, a gulyásleves tartalmas, kellemesen csípős volt, a sertésszűz pont megfelelő állagú, viszont a meghívás nem is értem, miről szólt, mivel a számlát ugyanúgy kihozták -megjegyzem, szándékunkban állt eleve fizetni, ezért nem is tettük szóvá. Az viszont fura, hogy a 15.190 Ft-os végösszeg (2 leves, 2 főétel, 1 dl bor, 3 ásványvíz, 2 saláta ára) 1825 Ft-nyi szervízdíjat tartalmaz, és emellett simán elteszik a borravalót is. Máshol ezt szervízdíj mellett nem teszik. Nem hiszem, hogy törzsvendégek leszünk.

A hely maga egyébként szép, nívós, kellemes terasszal, kilátás közvetlenül a Dunára.
Rózsakert Étterem Esztergom - Étel/italRózsakert Étterem Esztergom - Belső

Rózsakert Étterem további értékelései

2022.09.30a párjával
Hangulatos, otthonos, családias hangulatú étterem a vízivárosban, pazar dunai panorámával egy többszáz éves, gyönyörűen felújított épületegyüttesben. A beltérben esztétikus boros polc, patinás tálaló, zöld növények. Az asztalon élő virág, igényes étkészlet és poharak, asztali lámpa. A konyha...
2022.01.17családjával
Nem foglaltunk előre asztalt, így is kedvesen fogadtak. Lehet, hogy szerencsénk volt, mert utánunk jövőknek már várni kellett. Étvágygerjesztőnek kacsarilette-t kaptunk, nem volt rossz, de semmi extra. A hozzá felszolgált kenyér viszont maga a csoda! A marhahúsleves egy kicsit sós volt nekünk,...
Bazilika alatti Panzió Esztergom - Esztergomi romantika félpanzióval a csillagok alatt
Esztergomi romantika félpanzióval a csillagok alatt