Patinás környezetben élvezetes vacsora

Károlyi-kastély étterem FehérvárcsurgóKárolyi-kastély étterem Fehérvárcsurgó a térképen

2015. októberben, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2015. október 6.
A Fehérvárcsurgói Károlyi kastályba egy rendezvény zároakkordjaként volt szerencsém ellátogatni. A környezet patinás, tiszta, a kastély nem meglepő módon impozáns, történelmi levegőjű.
Svédasztalos rendszerben étkeztünk, kaptunk tejfeles-zöldséges krumplilevest, Orly módra sült halat, párolt vegyes zöldséggel (benne kelbimbó, spárga, répa, egyebek), marhasültet, paprikás krumplit, párolt zöldbabot valamit túrógombócot.
A leves korrekt volt, kellemesen savanykás, a hallal kicsit megjártam, mert az első szeletben, amit a tányléromra raktam, nem volt hal, csak bunda, a második viszont rendben találtatott. A hal hamar elfogyott, utánpótolták. Az első rund tengerinek, azon belül leginkább fagyasztott tőkehalnak tűnt, a második rund szaftosabb volt és édesvízinek mondanám. Egyik sem volt pangasius, ezt értékeltem.
A zöldségeket sajnos agyonpárolták. A marhahús kitűnő volt, ruganyos, ugyanakkor puha, ezt nem könnyű így készíteni, vélhetően hosszan hőkezelték alacsony hőmérsékleten vákuum alatt vagy netán konfitálva, inkább az elsőre gyanakszom a szín és állag alapján. Jó volt hozzá a két köretelem.
Étlapárakat nem láttam, így az átlagos ár/érték arányt az italárak alapján tudom bemérni. A kiszolgálás rutinos, kedves, a borválaszték impozáns, az ismert pincészetek borait tartják Taklertől Weningerig.
Összességében jó élmény volt a Károlyi kastélyban eltöltött este.
Károlyi-kastély étterem Fehérvárcsurgó - Külső képKárolyi-kastély étterem Fehérvárcsurgó - Külső képKárolyi-kastély étterem Fehérvárcsurgó - Külső képKárolyi-kastély étterem Fehérvárcsurgó - Külső képKárolyi-kastély étterem Fehérvárcsurgó - Külső képKárolyi-kastély étterem Fehérvárcsurgó - Étel/italKárolyi-kastély étterem Fehérvárcsurgó - Étel/italKárolyi-kastély étterem Fehérvárcsurgó - Étel/italKárolyi-kastély étterem Fehérvárcsurgó - Étel/italKárolyi-kastély étterem Fehérvárcsurgó - Étel/italKárolyi-kastély étterem Fehérvárcsurgó - Étel/italKárolyi-kastély étterem Fehérvárcsurgó - Belső

Károlyi-kastély étterem további értékelései

2022.08.13a párjával
Ma bementünk a fehérvárcsurgói kastélyba, részben a kastélylátogatás, részben az étkezés vágyával. Éppen esküvőhöz készülődtek, de ez nem akadályozott meg minket semmiben. Ugyanis nem mi esküdtünk. Lehetett volna a teraszon is enni, kis, kétszemélyes asztaloknál, meg lehetett bent, az un....
2021.06.11a párjával
Június első hétvégéjén a párommal a fehérvárcsurgói kastélyban és annak kertjében rendezett virág kiállításon voltunk. Csodálatos környezetben, remek ételeket és italokat szolgáltak fel nekünk. A felszolgálók a nagy vendégszám miatt ellenére is mosolygósak, kedvesek voltak. A limonádéjukat és a...
2021.06.09barátokkal
Ismerőseimmel részt vettünk a virágkiállításon, mint minden évben. A nagy melegben gondoltuk iszunk valami hideget. A sátor büféjében csak meleg kóla lett volna, így a limonádé mellett döntöttünk, de bár ne tettük volna! Egy ízetlen, gyümölcstelen langyos vizet kaptunk. A nagy darab, szakállas...
Károlyi Kastély Hotel & Restaurant Fehérvárcsurgó - Kedvezményes szobaár reggelivel - nyugdíjasok részére
Kedvezményes szobaár reggelivel - nyugdíjasok részére