Húsvét hétfői kirándulás, remek ebéddel !

Gránátos Étterem FertődGránátos Étterem Fertőd a térképen

Kiváló 2016. márciusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. április 10.
Baráti társasággal voltunk húsvét hétfőn kirándulni a Fertő tónál. Délidőben értünk a Gránátos Étteremhez, ahol már sokan voltak,de még szerencsére volt üres asztal bent az étteremben. Remek kajákat ettünk, nagyon finom volt minden, étel,ital, desszert, isteni jó a kávé is. A sok finomság mellé jött még a tökéletes, udvarias, kedves , közvetlen kiszolgálás, remek pincérek ! Ha ismét megyünk a Fertő tóhoz ,biztos itt fogunk ebédelni. Gratulálunk, remek volt minden !

Gránátos Étterem további értékelései

2021.10.18a párjával
Gyönyörű időben ugrottunk be egy gyors ebédre az Eszterházy-kastéllyal szemközti szép teraszra. Tényleg gyorsan jött minden: a marhapörkölt jó volt, de a szezámmagos csirkecsíkok kicsit nyersek maradtak, láthatóan éppen csak kiolvadtak a mikróban, a szezámmagot még a látszat kedvéért sem sütötték...
2021.07.05a párjával
Nagyon finom volt minden, étel,ital,desszert. A személyzet kedves, közvetlen,figyelmes, de nem tolakodó. A hely tiszta és az ételek nagyon finomak, háziasak, az adag pont elég volt egy gyors ebédre utazás közben. Az árak rendben vannak. Először jártunk itt, és megjegyeztük a helyet, mert ha...
2019.04.25barátokkal
A kastélyból kilépve bizonytalanok voltunk, hogy érdemes lehet-e itt ebédelni, hiszen ahol nincs konkurencia, ott a minőség nem szempont. Pozitívan csalódtunk. a felszolgáló jó fej , udvarias volt, az étel megfelelő adag, jól elkészítve, feleségem azóta is emlegeti, hogy ott milyen jól...
Hanság Vendégház Kapuvár - Legjobb ár
2025.01.01-ig
Hanság Vendégház Kapuvár
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel