Gyönyörű és érdekes

Esterházy Kastély FertődEsterházy Kastély Fertőd a térképen

Kihagyhatatlan 2019. januárban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. február 23.
Egy januàri hétköznap jàrtunk itt, csalàdi kiràndulàs soràn. Délutànig indulnak vezetett sétàk a kastélyban, melyek folyamàn a már felújított gyönyörű termek mellett làthatunk olyanokat is, ahol még folyamatban van a restauràlàs, így kicsit bepillanthatunk ebbe a munkàba. (Mi négyfős csalàdként egyedül vettünk részt a vezetésen, nagyon érdekes volt, sokat tanultunk a kastély és az Esterhàzy csalàd történetéről.) A kastély dolgozói és az idegenvezetők nagyon kedvesek és segítőkészek. Az ajàndékbolt és a kàvézó sajnos hétköznap nem volt nyitva.

Esterházy Kastély további értékelései

2023.10.14egyedül
Kihagyhatatlan
Lám, lám... és ezek szerint még nem is említettem ezt az Esterházy kastélyt... pedig hát... szóval az oldalszárnyában volt egy osztrák-magyar középiskola sokáig, és bizony viszonylag rendszeresen megfordultam itt ezért. Most meg kiderül itt, hogy még itt sem voltam :o) Na, de ez egy olyan...
2023.03.30a párjával
Gyönyörűen felújított kastély, némely pótolnivalóval, amik kellemetlenek... 1. Tárlatvezetésnél, nincs látogatói hely a belépés előtt, kinn a hidegben, a kastély előtti parkban kellett a vezetőt megvárni, (március 28) aki az alsó múzeumi, kissé kopott bejáraton át tessékelt rögtön a gyönyörű...
2022.08.18gyerekekkel
Érdekes
Egy családi nyaralás keretében néztük meg a kastélyt. Az idegenvezető, akihez kerültünk, széleskörűen tájékozott és igazán szórakoztató módon mutatta be a kastély történetét. Sajnos nagy része felújítás alatt van, és nem látogatható egyelőre.