Álljunk meg a játszótérnél!

Tercia Fertőendréd Étterem FertőendrédTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd a térképen

Kiváló 2014. szeptemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. szeptember 3.
Sopron felé haladtunk, amikor a gyerekek észrevették a játszóteret az út mellett, így nem volt apelláta, meg kellett állnunk. A leparkolást követően hosszasabban maradtunk, bár csak innivalót akartunk venni, végül így egy ebédet is beiktattunk a programba. A belső tér tágas, szépen meg voltak terítve az asztalok, de a jó időre tekintettel, a többi vendéghez hasonlóan mi is inkább a teraszon foglaltunk helyet.
A fiatal pincér azonnal a segítségünkre sietett, segített a választásban, az ételek pedig nagyon gyorsan elkészültek.
A gyerekek miatt párizsi pulykamellet rendeltünk krumplitallérokkal, amelyek mosolygó arcot formáznak (1090 Ft a gyerekmenü). A hús friss, finom volt.
Szombatonként 2690 Ft-ért svédasztalos büféebéd lehetőség is van itt.
Lehet féladag ételt is rendelni, a teljes ár 65%-áért.
Az étlap nagyon tetszetős, az ételeket nagyméretű színes fotókon mutatják be. Az árak középkategóriásak.
A mosdó tiszta, rendezett volt.
A benti részben van egy kis játszósarok a gyerekek részére. Nagyobb rendezvények tartására alkalmas a hely, mellette egy panzió üzemel.
Tercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - Külső képTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - Külső képTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - EgyébTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - BelsőTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - MosdóTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - EgyébTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - BelsőTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - Külső képTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - EgyébTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - EgyébTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - MosdóTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - MosdóTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - BelsőTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - BelsőTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - BelsőTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - BelsőTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - BelsőTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - Étel/italTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - Étel/italTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - Étlap/itallapTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - BelsőTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - BelsőTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - BelsőTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - Külső képTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - Külső képTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - BelsőTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - BelsőTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - MosdóTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - BelsőTercia Fertőendréd Étterem Fertőendréd - Külső kép

Tercia Fertőendréd Étterem további értékelései

2023.08.24családjával
Pár éve, mióta egyszer véletlenül betévedtünk, annyira megtetszett az étterem hangulat, a finom ízek, a kedves kiszolgálás, hogy azóta, ha arra járunk, mindig betérünk ide. Kicsit messzebb van tőlünk, de minden évben visszatérünk Sopron és a Fertő-tó környékére, imádjuk...ilyenkor kötelező...
2018.10.24barátokkal
Már többször voltam ,és mindig elégedetten távoztam. A kiszolgálás gyors,nagyon udvarias pincérek. Az ételek ,finomak és bőségesek.Árban is megfelelő. Nyáron a teraszon nagyon kellemes,több helyiségből áll mindenki megtalálja a neki megfelelőt.Nem mellékes nagy parkolóval rendelkezik!Aki arra jár...
2018.10.19a párjával
Sopronból hazafelé tartva sok éttermet kipróbáltunk már, most a fertőendrédi elágazásnál éheztünk meg igazán. A parkolóban még árnyékos helyeket is lehet találni (napsütésben ez sem utolsó szempont). A több részből álló vendégtérben mindenki találhat mentalitásához közel álló elhelyezkedésű...
Hanság Vendégház Kapuvár - Legjobb ár
2025.01.01-ig
Hanság Vendégház Kapuvár
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel