ZigZag: Hé haver, ugorj be! - Puskás Sörkert Fertőrákos

Hová utazol mostanában? Válassz az Ittjártam.hu segítségével!    Nyaralás >>  |  Balaton >>  |  Nyugdíjasoknak >>

Puskás Sörkert Fertőrákos értékelése
1. helyezett a 10 fertőrákosi étterem közül

Értékelést írta:

Budapest
123 szállásértékelés 154 városban járt
2786 étteremértékelés 2078 hasznos szavazat

Hé haver, ugorj be!

2018. júliusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. február 11.
Fertőrákosi szállásunkra megérkezve - ott csak reggelit kaptunk - ezt az éttermet ajánlotta a tulajdonos, amely szintén a Fő út mellett fekszik, a páratlan oldalon. Ha a kőfejtő felől jövünk, akkor ez éppen a falu másik végén található.
Egy hatalmas, ránézésre biztosan több, mint 100 fő befogadására alkalmas étterem zöld-fehér színben, egy szép régi házból átalakítva, igényes, ízléses, vendégcsalogató. Az étterem előtt a belső kis utcán lehet parkolni. Belépve azt láttuk, hogy rengeteg vendég volt, utazók, családok, külföldiek, hazaiak, bringások, és mindenkit a teraszra irányítottak, minket is.
A benti részben is rengeteg asztal volt, de ott egyetlen vendég sem ült. A terasz árnyékos volt, szépen kialakított, gondozott. Az ételekre valószínűleg a sok vendég miatt viszonylag sokat kellett várni. Az étlap változatos, sokszínű volt, az árak középkategóriásak. Főételek köret nélkül kb. 2-3000 Ft-os árszínvonalon, plusz a köretek, saláták 500-800 Ft között. Az ételek között magyar klasszikusokat, halételeket, osztrák fogásokat is találtunk.
Rántott fogasfilét, tengeri halfalatokat, bécsi szeletet, parasztos cordon bleu-t választottunk az étlapról. Az ételekkel meg voltunk elégedve, az adagok nem voltak túl nagyok, a burgonyasaláta kevésnek tűnt a hús mellett. A málnás limonádét szódával kaptuk, sima vízzel kértük. Más hiba nem történt.
A mosdó tiszta, tágas, pelenkázó is volt benne.
Itt próbáltuk ki a Fekete Unikornis névre hallgató kézműves stout sört is.
4 főételre italokkal együtt 15.000 Ft-ot fizettünk. Kötelező szervizdíj nincs. Bankkártyával lehet fizetni. Több helyet végigpróbálva itt volt a legfinomabb az étel Fertőrákoson. (a menő Ráspiban nem ettünk).

Ennyire tetszett: Kiváló
Hangulat: Kiváló
Tisztaság: Kiváló

Fényképek:

Az értékelést az Ittjártam.hu egy regisztrált felhasználója írta, és nem feltétlenül tükrözi az Ittjártam.hu véleményét.

Hasznos volt ez az értékelés?    Igen Nem

Szeretnéd követni ZigZag felhasználót?    Igen

Cím
9421 Fertôrákos
Fő utca 175.

Az étterem legutóbbi értékelései

2018. augusztus 13.
Házassági évfordulónk alkalmából jártunk Fertőrákoson és úgy gondoltuk, ebben az étteremben fejezzük be a napot egy finom vacsorával, mivel jó véleményeket olvastunk. A vacsora nagyon finom volt, a kiszolgálás kedves és gyors. Egy negatívum volt, amit a mai napig nem is értünk. Férjem köretnek...

2017. október 5.
Csoportunk itt ebédelt szerencsére, s olyan éttermet ismerhettünk meg, amilyet jó lenne máshol is találni! Lehet a nyugat közelsége miatt, de keresve sem találhattunk volna hibát a kiszolgálásban, az ételek milyenségében, a környezetben. No nem is kerestünk hibát, csak egyszerűen jól éreztük...

2017. május 14.
Vasárnap révén Sopronban kirándultunk és helyismerettel rendelkező barátaink ajánlották a helyet. Nem csalódtunk, sőőőt... Első élmények a belépéskor, alig van szabad asztal, de a személyzet hamar segített üres/tiszta asztalt varázsoltak kb. egy perc alatt. A pincérek mosolyogtak, kedvesek...