Sehol senki

Ráspi Étterem - Vinárium és Borászat FertőrákosRáspi Étterem - Vinárium és Borászat Fertőrákos a térképen

Szörnyű 2022. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2022. augusztus 6.
Amióta csak Fertőrákoson jártunk, minden alkalommal tervben volt a Ráspi Étterem felkeresése, amely a falu minden bizonnyal leghíresebb vendéglátó helye. Borászat, vinárium, pince, panzió, étterem, mindez egy helyen a Fő úton egy szépen felújított régi parasztházban, kerthelyiséggel.

Már kellett volna akkor gyanakodnom, amikor a hivatalos web-oldalukon ez az üzenet fogadott: "Elnézést a kellemetlenségért. Weboldalunk jelenleg tervezett karbantartás alatt áll." (nem egy napig, hanem jó időn keresztül, még most is, amikor írom az értékelést). A facebook oldaluk 2021 május óta nem frissült, az utolsó bejegyzés arról szól, hogy munkatársat keresnek. Vagy azóta sem találták meg, vagy ha igen, akkor talán nem a legmegfelelőbbet.

Elvileg szerda és vasárnap között déli 12 órától tartanak nyitva este 10-ig. 12 után nem sokkal érkeztünk meg, a parkolás az út két oldalán szabadon lehetséges. Előttünk érkezett egy kisebb osztrák asztaltársaság, nem sokkal utánuk léptünk be a nyitott kapun mi is, céltalanul keresték a személyzetet. Mi is, ugyanis nem volt bent senki, aki a vendégeket fogadta volna. Pár perc múlva az épület egyik hátsó részéből egy zavart tekintetű otthonkás idősebb hölgy lépett ki, de csak üveges tekintettel átnézett rajtunk, majd komótosan elindult a másik irányba. Köszönést nem fogadta.

Közben az osztrákok a csinosan berendezett kerthelyiségben válogattak az üres asztalok között. Én még tettem egy gyenge kísérletet, az épületbe belépve annak bal végén egy iroda féle helyiségben láttam egy hölgyet a számítógép előtt adminisztrálni/gépelni. Ő felnézett egy pillanatra, majd visszamélyedt a munkájába. Mi tanácstalanul újra vissza az udvarra, de nincs fejlemény, nem jött elő senki a személyzet tagjai közül.
Úgy gondoltuk, több erőlködést ezek után nem érdemel a hely, így távoztunk. Szerencsére egy nagyon jó éttermet találtunk nem sokkal lejjebb. Beszámoló ott, hamarosan.
Ráspi Étterem - Vinárium és Borászat Fertőrákos - EgyébRáspi Étterem - Vinárium és Borászat Fertőrákos - EgyébRáspi Étterem - Vinárium és Borászat Fertőrákos - EgyébRáspi Étterem - Vinárium és Borászat Fertőrákos - EgyébRáspi Étterem - Vinárium és Borászat Fertőrákos - EgyébRáspi Étterem - Vinárium és Borászat Fertőrákos - EgyébRáspi Étterem - Vinárium és Borászat Fertőrákos - EgyébRáspi Étterem - Vinárium és Borászat Fertőrákos - EgyébRáspi Étterem - Vinárium és Borászat Fertőrákos - EgyébRáspi Étterem - Vinárium és Borászat Fertőrákos - EgyébRáspi Étterem - Vinárium és Borászat Fertőrákos - Külső képRáspi Étterem - Vinárium és Borászat Fertőrákos - Külső képRáspi Étterem - Vinárium és Borászat Fertőrákos - Külső képRáspi Étterem - Vinárium és Borászat Fertőrákos - BelsőRáspi Étterem - Vinárium és Borászat Fertőrákos - EgyébRáspi Étterem - Vinárium és Borászat Fertőrákos - Külső kép

Ráspi Étterem - Vinárium és Borászat további értékelései

2017.07.02a párjával
Színház látogatás céllal érkeztünk, gondoltuk egy jó vacsorával megkoronázzuk az estét. Házi szörppel indítottam citromos - mentás ....amit kaptam cukros víz se citrom se menta./800ft/..már ekkor fel kellett volna állnunk.. Főétel: kecskesajt friss salátaágyon....amit kaptam diónyi-de tényleg!!...
2015.11.25gyerekekkel
Összességében egy hangulatos,régi idők hangulatát idéző étterem.Régi bútorok,faliképek,szobrok,akár csak egy régiség boltban.Az ételek is finomak,csak a mennyiség és az ár tekintetében nincsenek arányban.Egy alkalmat azonban megér a hely a hangulat szempontjából.Viszont aki egy kiadós ebédre...
2013.09.25családjával
Horváth Ráspi József neve fogalom a szakmában. Először 2001-ben jártam nála kifejezetten azért utaztunk egy jóbarátommal Fertőrákosra, hogy megnézzük azt a csodát, amiről a Borbarátban olvastunk Alkonyi László tollából. Jót beszélgettünk, ámultunk a remek ízeken, csodáltuk a borválasztékot, akkor...
Palatinus Hotel Sopron - Pünkösd
Danubius Hotel Bük Bük, Bükfürd? - Wellness csobbanás előfoglalással
Wellness csobbanás előfoglalással
2025.04.26-ig
Danubius Hotel Bük Bük, Bükfürd?