Bőséges vacsora.

Pocika Vendéglő FonyódPocika Vendéglő Fonyód a térképen

2020. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2020. július 18.
Nehéz volt választani az éttermek közül, de végül is itt vetettünk horgonyt. Kedves kiszolgáló hölgy vette fel a rendelésünket. Átlagos leves, gyenge saláta, átlagos köret és fantasztikus rántott süllő került terítékre. Nagyon jóllaktunk. Mosdó nincs, át kell menni máshová, ráadásul fizetős a hely. A nagy forgalom miatt átlagos tisztaságúnak mondható a vendéglő. Jó kiszolgálás, és kifejezetten nem kiváló ár-érték arány uralja az éttermet. Megér egy próbát mindenképpen!

Pocika Vendéglő további értékelései

2020.07.28egyedül
Tavalyi évben is jártam már itt, kíváncsi voltam, tartják-e az akkori színvonalat. Mennyei volt az étel, grillezett hús és zöldségek - lehet, egyszerűnek tűnik, de nagyon sok helyen tudják elrontani. Itt kellően eltalálták az arányokat, bár az adag lehetett volna egy kicsivel nagyobb. A...
2018.08.20gyerekekkel
9 éve vagyunk családommal az étterem visszajáró vendégei.Mind az ételekről,mind a kiszolgálásról,és a családias hangulatról csak legekben tudunk beszélni!1 hibátok van csak:2 hét"pocikás"vendéglátás után min.1 hónapig fényevőnek kell lennünk,hogy nagyjából visszaférjünk a ruháinkba.Mindent...
2018.06.12a párjával
Pünkösd hétfő este Horvátországból, a Plitvicei tavaktól tartottunk hazafelé, Budapestre az M7 autópályán, mikor megéhezvén ötletszerűen Fonyódnál letértünk róla, hogy vacsorázóhelyet keressünk. Utunk szerencsére a kikötőbe, ott is a Pocika vendéglőbe vezetett, ami utóbb kiváló választásnak...