Abszolút pozitív csalódás!

Bojtár Csárda GödöllőBojtár Csárda Gödöllő a térképen

2021. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2021. szeptember 12.
Gödöllői kirándulásunk alkalmával tértünk be ebbe a kis csárdába. Elsőre kicsit megilletődtünk, mert kicsit ódon hangulatúnak éreztük a helyet. Kedvesen hellyel kínáltak minket a kinti részen. Az étlap is elég retro stílusú volt, viszont az ételek sora meglepően változatos volt és nehéz is volt választani, mert sokféle kedvünkre valót olvastunk benne. Várakozás közben a szomszédos asztalok ételeit megpillantva igencsak meglepődtünk, mert csodás illatot éreztünk! A pincér hölgy a rozmaringos burgonyához frissen szedte a rozmaringot, egy kis fűszernövényes ládikából. Kisvártatva meg is kaptuk az ebédünket, és le voltunk nyűgözve. Hatalmas, igazi emberes adagok, isteni illattal, szépen tálalva és az ízélmény sem okozott csalódást. Maga a hely viszint teljesen, de abszolút pozitív értelemben!!! Látszik, hogy szebb napokat megélt, jó pár éve (évtizede) működő családi csárda ez, felújítás mostanság biztosan nem történt, de az biztos hogy az ételekben nem fog senki csalódni! Kedvesek voltak, finomakat ettünk, pénztárca barát hely, kutyabarát hely, közvetlenek és érdeklődőek a pincérek. Ha erre járunk biztosan betérünk még ide!
Bojtár Csárda Gödöllő - Étel/italBojtár Csárda Gödöllő - Étel/ital
Erzsébet Királyné Szálloda Gödöllő - Kedvezményes ár reggelivel vagy félpanzióval
Kedvezményes ár reggelivel vagy félpanzióval