Kitűnő konyha

Solier Étterem GödöllőSolier Étterem Gödöllő a térképen

Kiváló 2018. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. november 21.
Az étteremhét ráadás akció alkalmával próbáltuk ki az éttermet és választottunk a fix 4 fogásos vacsorából. Minden fogás nagyon finom volt, nem véletlenül kapta a konyha a korábbi értékelőitől a különdíjat. Kellemes hangulatban, kitűnő, udvarias kiszolgálás mellett töltöttük el az estét. Mindenkinek ajánlom, mi Budapestről látogattuk meg, de egy hosszabb utat is bőven megér, nagyon sok híres étterem konyháját lekörözi!

Solier Étterem további értékelései

2018.09.29gyerekekkel
A vendégeket zsigerükből utáló pincérek az asztalhoz nem szivesen jönnek ki a cukrászdában, kivárják, hogy a vendég ráunjon a várakozásra és sorba álljon. Majd szervizdijat számolnak fel a nem minősithető, szinvonaltalan szolgáltatásra. Elégedettlenségemnek hangot adtam, és ahelyett, hogy egy...
2018.07.08a párjával
A tavalyi gödöllői kiruccanásunk alkalmával ismét ellátogattunk a Solierbe, meg akartam mutatni a partneremnek a város legjobb cukrászdáját. (És persze éttermét, de mivel a szomszéd városkában ebédeltünk, már nem futotta itt az evőkapacitásból csak desszertre.) Nem is csalódtunk, ettünk két...
2018.07.04a párjával
A médiában agyondícsért, a köztv gasztroműsorában bemutatott cukrászdák között sosem lehet hallani a Solier-ről, pedig..... a sósrúdjaik szerintem a legjobbak, amit Magyarországon kapni, könnyűek, finomak, megfelelő tárolás esetén több nap után is ropogósak. A tortaszeletjeik is könnyűek,...
Erzsébet Királyné Szálloda Gödöllő - Kedvezményes ár reggelivel vagy félpanzióval
Kedvezményes ár reggelivel vagy félpanzióval