Szörnyű az étel, óriási lehuzás!

SvédKakas GödöllőSvédKakas Gödöllő a térképen

Szörnyű 2015. májusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. május 17.
A Nemzetközi természetfilm fesztiválra látogattunk Gödöllőre, és hotdog meg kürtős kalács helyett a Szélkakast választottuk. Hiba volt! Pedig ha fél 2-kor szombaton üres egy étterem az fontos jel, de kisfiunk mar kezdett elalmosodni es tul ehesek is voltunk. Esti rendezvényre készültek, a pincer ugyesen ereztette, hogy zavarunk.

Kozel egy orat vartunk az etelekre.

Rantott halfilet rendeltem spargaval, ahol a hal a szinte ehetetlenul sos bundaban elmalott, pepes allagu volt. Ferjem kievi szarnyast kert zoldborsoval es rizzsel, ahol a hus fokent a rettenetesen sos bunda miatt szinten hasznalhatatlan volt, de a "regi" barna, racos heju es extrem modon, a bundaknal is sokkal jobban elsozott borso miatt szinte csak a rizsbol voltak kepesek a kisfiunkkal enni.
Jeleztem elegedetlensegemet a pincernek, amikor vegeztunk. Elvitte a tanyerokat, majd kesobb visszajott es felajanlotta, hogy ha szeretnem sutnek uj adag halat. Koszontem, de nem éltem a 'szuper' lehetőséggel. Elnézést nem kért az etelek megreklamalasat kovetoen.
Majd a teljes osszeget beblokkoltak. Spargaert es rizskoretert fizettunk 5 ezer forintot.

SvédKakas további értékelései

2016.02.16gyerekekkel
Hazafelé úton álltunk meg ebben az étteremben,a negatív értékelések ellenére kipróbáltuk.Mondhatom az egész család nevében,hogy teljesen elégedettek voltunk az ételekkel,az adaggal és a gyorsasággal!Mi nyugodt szívvel ajánljuk!Én nem értek egyyet az előttem szólók negatív értékelésével,de ahány...
2016.02.11a párjával
Hazafelé tartottunk hét végi pihenésünkből, és még Pestre beérkezés előtt megálltunk egy késői ebédre. A helyet már ismertük, és bár nem tartottuk eddig sem kiemelkedőnek, reméltük hogy hozza az elfogadható színvonalat. Alapvetően nincs vele gond, de semmi több. Egy átlagos családi vendéglő...
2016.01.06családjával
Az előttem szóló vendéggel ellentétben mi visszajárunk az étterembe. Péntekenként az étel féláron van. A kiszolgálással sincs semmi gond, családias étterem. Igaz a berendezés nem a legmodernebb, de az ételek finomak. Karácsonykor tele volt az étterem, és akkor is megkaptuk az ételeket fél órán...
Erzsébet Királyné Szálloda Gödöllő - Kedvezményes ár reggelivel vagy félpanzióval
Kedvezményes ár reggelivel vagy félpanzióval