A kispénzű vendég nem vendég?!

SvédKakas GödöllőSvédKakas Gödöllő a térképen

Gyenge 2015. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. július 14.
Legutóbb májusban voltunk ott.
1 órát vártunk a megrendelt ételünkre :-( Szerencsére én kértem halászlét is, amit időben kihoztak, de sajnos nem volt a legjobb, és a sót és paprikát is külön kellett hozzá kérni. Gyanítom azért lettünk nagy ívbe le...[moderálva – a szerk.], mert nem rendeltünk csak 1 üdítőt. A többi asztal körül persze pörgött a pincér, nekik hozott mindig mindent kérés nélkül is. Egy korábbi alkalomkor nem volt ilyen gond, de akkor fogyasztottunk alkoholt is. Szóval egyértelműen akkor kapsz figyelmet, ha orrba-szájba rendelsz, de ha csak leülnél nyugiba egy sarokba megenni egy kis vacsidat akkor nem te vagy az ő emberük. A figyelmetlenséget a pincér rovására írom, a késedelmet az étteremére.
Egyszer ettem náluk libamájjal töltött (asszem)pulykamellet steak burgonyával, nagyon-nagyon finom volt, és csak azért éreztem kevésnek mert már nagyon éhes voltam és rövidet is ittunk előtte. A desszertek viszont felejtősek, de addig minden étteremnél ezt tapasztaltam.
Van az étteremben élőzene is. Ez kinek-kinek az ízlésétől függ, hogy szereti-e, én speciel nem. Különösen akkor nem, ha a zenészekhez közel ültetnek, akiktől a saját gondolataimat sem hallottam. Élőzenét ugye nemigen lehet lehalkítani, mint mondjuk egy gépet.

SvédKakas további értékelései

2016.02.16gyerekekkel
Hazafelé úton álltunk meg ebben az étteremben,a negatív értékelések ellenére kipróbáltuk.Mondhatom az egész család nevében,hogy teljesen elégedettek voltunk az ételekkel,az adaggal és a gyorsasággal!Mi nyugodt szívvel ajánljuk!Én nem értek egyyet az előttem szólók negatív értékelésével,de ahány...
2016.02.11a párjával
Hazafelé tartottunk hét végi pihenésünkből, és még Pestre beérkezés előtt megálltunk egy késői ebédre. A helyet már ismertük, és bár nem tartottuk eddig sem kiemelkedőnek, reméltük hogy hozza az elfogadható színvonalat. Alapvetően nincs vele gond, de semmi több. Egy átlagos családi vendéglő...
2016.01.06családjával
Az előttem szóló vendéggel ellentétben mi visszajárunk az étterembe. Péntekenként az étel féláron van. A kiszolgálással sincs semmi gond, családias étterem. Igaz a berendezés nem a legmodernebb, de az ételek finomak. Karácsonykor tele volt az étterem, és akkor is megkaptuk az ételeket fél órán...