Pozitív

SvédKakas GödöllőSvédKakas Gödöllő a térképen

Kiváló 2016. februárban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. február 16.
Hazafelé úton álltunk meg ebben az étteremben,a negatív értékelések ellenére kipróbáltuk.Mondhatom az egész család nevében,hogy teljesen elégedettek voltunk az ételekkel,az adaggal és a gyorsasággal!Mi nyugodt szívvel ajánljuk!Én nem értek egyyet az előttem szólók negatív értékelésével,de ahány ház annyi szokás!Köszönjük szépen,ha erre járunk visszatérünk!

SvédKakas további értékelései

2016.02.11a párjával
Hazafelé tartottunk hét végi pihenésünkből, és még Pestre beérkezés előtt megálltunk egy késői ebédre. A helyet már ismertük, és bár nem tartottuk eddig sem kiemelkedőnek, reméltük hogy hozza az elfogadható színvonalat. Alapvetően nincs vele gond, de semmi több. Egy átlagos családi vendéglő...
2016.01.06családjával
Az előttem szóló vendéggel ellentétben mi visszajárunk az étterembe. Péntekenként az étel féláron van. A kiszolgálással sincs semmi gond, családias étterem. Igaz a berendezés nem a legmodernebb, de az ételek finomak. Karácsonykor tele volt az étterem, és akkor is megkaptuk az ételeket fél órán...
2015.07.14a párjával
Legutóbb májusban voltunk ott. 1 órát vártunk a megrendelt ételünkre :-( Szerencsére én kértem halászlét is, amit időben kihoztak, de sajnos nem volt a legjobb, és a sót és paprikát is külön kellett hozzá kérni. Gyanítom azért lettünk nagy ívbe le...[moderálva – a szerk.], mert nem...
Erzsébet Királyné Szálloda Gödöllő - Kedvezményes ár reggelivel vagy félpanzióval
Kedvezményes ár reggelivel vagy félpanzióval