Sziget Vendéglő Gödöllő - Vendégvélemények összefoglalója
A Sziget Vendéglő Gödöllő egy hangulatos kis étterem, amely barátságos légkört teremt a látogatóknak. Az étterem kínálata finom és változatos, a levesek és a főételek egyaránt ízletesek és bőségesek. A kiszolgálás udvarias és professzionális, a személyzet figyelmesen kezeli a vendégek igényeit. A belső tér és a fa dekoráció kellemes atmoszférát ad, ami a hétköznapi étkezésekhez és a családi összejövetelekhez is ideális.
Tovább olvasom >>
Hétfőn és csütörtökön féláron fogyaszthatóak az ételek, ami kedvező ár-érték arányt biztosít. A fogadtatás gyors és zökkenőmentes, a vendégek visszajelzései alapján a kiszolgálás problémamentes. A hely gyakran ideális helyszín ünnepélyes eseményekre és baráti összejövetelekre, a személyzet odaadó segítséget nyújt. A bőséges adagok és ízletes fogások hozzájárulnak a kielégítő étkezési élményhez, és a kínálat sokoldalú ízvilágot kínál. A desszertek terén is pozitív megjegyzések érkeznek, és a kínálat változatos ízvilágot kínál. Korábbi értékelések szerint a hely megbízható és gyakran választott családi étkezésekre. Összegzésként a Sziget Vendéglő Gödöllő megbízható választás ízletes ételek, udvarias kiszolgálás és kedvező feltételek mellett.
Röhej, amit a házhoz szállított rendelésekkel művelnek. Mi a családunkkal rendszeres rendelők voltunk, volt hogy havi 100 000 Forintnál többet hagytunk ott csak házhoz szállításra. A kiszállított ételek egy idő után viszont sokszor teljesen inkonzisztens minőségben érkeztek (egyszer volt rendesen betét a levesben, máskor meg éppen csak valami lé, ami még maradt).
Egyszer 4 sajt járt ahhoz, amihez 2 nap múlva már csak 2. Egyszer ez maradt ki az étlapon szereplő standard kajából, máskor meg amaz. Volt, hogy a gyerek azt mondta, rossz a spagetti. Mondom ne finnyáskodj, megkóstoltam, hát konkrétan a teljes adag kiszállított kajából kutyakaja lett aznap. (nem "ízlés dolga" szinten volt vállalhatatlan) A csúcsot akkor érte el, amikor egy étel az egyik fontos összetevője nélkül érkezett meg, ekkor már telefonáltam nekik, hogy hohó, kicsit mintha szét lenne esve a kiszállítás és mostmár ez igencsak rendszeres. A telefonos hölgy mondta, hogy oké, visszaküldhetem a rendelést (futár ugye már messze) (tehát: kihozott egy mozzarellás csirkét mozzarella nélkül) erre mondtam, hogy bocsánat, de ha már itt van megeszem a félig kész kaját, mert éhes vagyok, vártam rá 1 órát. Komolyan azt gondolta, hogy várjam meg, hogy a félig kész kaja után küldjenek egy olyat, amibe sikerül beletenni minden alkotóelemet? Mondta, hogy mindenképp intézkednek. Gondoltam valamit intéznek azért, mert hát mégis törzsvevőként reklamáltam, hát nem. Hát az én cégemnél nem így működött volna a kárpótlás, az tuti. . . A sok elcsalt adag és betét nélküli leves után itt lett vége a Sziget vendéglővel a kapcsolatunknak, többet semmit nem rendelünk innen az biztos. Lehet megtanulok főzni? Vagy esetleg ráébredhetne pár helyi vendéglátós, hogy bizony kiszállítást is kellene biztosítani, és akkor kutya se rendelne innen egy idő után. Úgyhogy Sziget Vendéglő, szégyelld magad!
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.