Remek

Dreher Söröző és Étterem GyomaendrődDreher Söröző és Étterem Gyomaendrőd a térképen

Kiváló 2018. júliusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. július 29.
Itt beszéltünk meg találkozót barátokkal. A hely családias, igényes, nosztalgikus, olyan "kockás abroszos" hely - de a legjobb értelemben. Magyaros ízek, ételek, hal, csülök, libamáj, sültek, helyi specialitások... Az adag nem kicsi, a végével küzdeni kell, de minden falat ízletes. Árban nem vészes. Kedves, barátságos kiszolgálás. Aki erre jár, feltétlen térjen be.
Dreher Söröző és Étterem Gyomaendrőd - Étel/ital

Dreher Söröző és Étterem további értékelései

2023.09.30a párjával
Ha megéheztél és gyors kiszolgálást szeretnél házias ízekkel, 3 féle olcsó menü választékkal nagy variációs lehetőséggel akkor ne hagyd ki, Változatos ételek, az étlapról rendelt árak is elfogadhatók. Hangulatos és barátságos hely, az adagok bőségesek. A tulajdonosnő is minden vendéghez odamegy...
2022.09.15gyerekekkel
Annak ellenére,hogy sajnos bent nem lehet helyet foglalni mert épp felújítás folyik,úgy döntöttünk itt ebédelünk. Gyors volt a kiszolgálás az ételek nagyon finomak voltak és az árak is nagyon kedvezőek.
2017.01.02gyerekekkel
Egyhetes nyaralás alatt az étteremmel szemközti apartmanházban szálltunk meg, így az étkezést az étteremben oldottuk meg. Maximálisan elégedettek voltunk, akár étlapról, akár menüt ettünk. Előre tudtunk menüt kérni, amikor nem tudtunk átmenni (elaludt a gyerek), áthozták nekünk. A személyzet, a...