Kirándulás Gyomaendrődön

Erzsébet ligeti Lombkorona Sétány és Kilátó GyomaendrődErzsébet ligeti Lombkorona Sétány és Kilátó Gyomaendrőd a térképen

Érdekes 2023. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2023. augusztus 27.
Gyomaendrődön nyaraltunk nemrégiben férjemmel és barátainkkal. Utánajártunk, milyen látnivalókat ajánlanak a városban. Így bukkantunk rá az Erzsébet ligetben lévő Lombkorona sétányra és kilátóra, mely gyönyörű környezetben helyezkedik el. Azon meglepődtünk, hogy belépődíjat kellett fizetni, de túlléptünk ezen. Az interaktív játékokkal, bár felnőttek vagyunk, remekül elszórakoztunk, sőt, sokat tanultunk belőle az élővilág érdekességeit tekintve. A legjobban az tetszett, hogy a legfelső, kilátó szinten milyen érzés állni 15 méter magasan egy átlátszó felületen. Hát, először remegett kezünk-lábunk :) De azután átadtuk magunkat az élménynek és gyönyörködtünk a kilátásban.
Erzsébet ligeti Lombkorona Sétány és Kilátó Gyomaendrőd - Egyéb

Erzsébet ligeti Lombkorona Sétány és Kilátó további értékelései

2023.08.09a párjával
Érdekes
Az Erzsébet ligetben egybeépítették a kilátót a lombkorona-tanösvénnyel, és itt ez egy jó dolog. Igaz, hogy belépőt kell fizetni, ez szokatlan lehet, mert a kilátók többségénél nem kell fizetni, na, de itt ez a szokás, remélem, a kilátó és a tanösvény karbantartására fordítják. Nem egy magas...
2023.06.24a párjával
Időpazarlás
Sok pozitív véleményt elolvasva gondoltuk, megnézzük a helyet. Képek alapján jó programnak tűnt. A szomorú valóság pedig, hogy habár szép helyen helyezkedik el a sétány, a kilátás nulla. Megérkezésünkkor megvettük a felnőtt jegyet, ami 700 forintba került, majd mikor a pénztáros hölgy...
2020.10.16gyerekekkel
Érdekes
Gyomaendrőd kisváros Békés megyében, a Hármas-Kőrös partján található. A település keleti részén található a szép zöld, fás Erzsébet liget, a gyógyfürdő és a kemping közelében. A Liget Sörözőnél parkoltunk le, innen sétáltunk be a Lombkorona tanösvényhez, amelyre vonatkozóan nem láttunk sehol...