Mintha ott se lennénk

Captain Drake's Pub GyőrCaptain Drake's Pub Győr a térképen

Átlagos 2014. márciusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2014. június 3.
Egész családdal ültünk be egy szombat este vacsorázni. Előre lefoglaltuk az asztalt, hiszen sokan voltunk. Mikor megérkeztünk bekísértek egy különterembe, hogy ott lesz az asztalunk. Még az italainkat se választottuk ki, szóltak, hogy elnézést de mégsem az a miénk, összekeverték... Persze előfordul. A főétel elkészültéig kicsit sokat kellett várni, persze ez sem meglepő, hisz rengetegen voltak, de azért szólhattak volna. Miután megettük a főételt, meg sem kérdezték, hogy kérünk-e desszertet, kávét egyebet.
Az ételek egyébként finomak voltak, ízletesek, ez nem vitás, de azért az árért magasabb színvonalú kiszolgálást vártam volna. Olyan érzésem volt, mintha ott sem lettünk volna.
Maga az étterem nagyon hangulatos, és szép helyen van, talán ha nem egy ilyen zsúfolt napon fogjuk ki más véleménnyel térünk haza.

Captain Drake's Pub további értékelései

2022.07.27barátokkal
A Klastrom hotel ablakából ráláttunk az étterem teraszára, és hallottuk a zenét, így egy vacsorához ezt választottuk. Nagyon szép helyen a szigeten van az étterem, a rába partján, és látni a káptalandombot. A jó idő miatt a teraszon ültünk le. Csak QR kódolvasóval olvasható étlap van, de hoztak...
2021.08.06gyerekekkel
A belvárosban, a régies hangulatot árasztó szigeten található. Nagyon keresett hely, nehezen lehet asztalt foglalni. Telefonos asztalfoglalást javaslok. A pincérek gyorsak, a kiszolgálás megfelelő. Az ételek finomak, megfelelő mennyiséget szolgálnak fel. Kellemes hangulatban tudtunk ebédelni itt,...
2018.02.06a párjával
Több mint egy évtizede jártam itt. Alig vártam, hogy a fogadóban megszállhassunk. Kellemes környezetben fekszik, közel a belvároshoz és távol a nagyvárosi nyüzsgéstől. A teraszról pazar kilátás a püspökvárra. Az étteremben gyors kiszolgálás, kedves felszolgálók fiatalosak, de mégis komolyak...