Bőséges ételek, de ragad az asztal

Westy Hajó Étterem & Pub GyőrWesty Hajó Étterem & Pub Győr a térképen

Átlagos 2017. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. február 27.
Egyedi ötlet, hogy egy állóhajón lehet étkezni. Aki kocsival jön, az készüljön, hogy 400 Ft-ért parkolhat óránként (szombaton 14 h-tól hétfő reggelig ingyenes).
A hajó kívül belül nagyon hangulatos, de az kicsit zavart, hogy az asztal ragadt, és a mellettünk levő falon lógó képek is rettentő koszosak voltak.
A bőséges főételt nagyon gyorsan kihozták, a desszertre viszont fél órát várnunk kellett, mert a "szakács elfelejtette" megcsinálni (pedig a főétellel egy időben megrendeltük). A pincérek kb két percenként elmentek mellettünk, de egyiknek sem tűnt fel, hogy fél óráig ott ültünk az üres asztal mellett. Azért is szólni kellett a pincérnek, hogy inni is szeretnénk nem csak enni.
Az ételekről annyit, hogy a sült krumpli nagyon kemény volt, a töltött húsnak csak a közepén volt töltelék, a desszertnek kért csoki szuflé nagyon pici és műízű volt. Igazából egyik étel sem volt túl nagy gasztronómiai élmény.
Az egész nekünk egy kicsit csalódás volt, de lehet hogy csak egy rossz napot fogtunk ki...
Tisztaság:Gyenge
Westy Hajó Étterem & Pub Győr - Étel/italWesty Hajó Étterem & Pub Győr - Étel/italWesty Hajó Étterem & Pub Győr - BelsőWesty Hajó Étterem & Pub Győr - BelsőWesty Hajó Étterem & Pub Győr - Külső képWesty Hajó Étterem & Pub Győr - Külső kép

Westy Hajó Étterem & Pub további értékelései

2023.10.28a párjával
A köretből a színes zöldségeket - a menükártya fényképeihez képest - elvitte az infláció, így sima szürke héjába főtt krumplit kaptam. Kérdésemre felelték, hogy laktózmenteset kértem (tejmenteset kértem). Hát nem tudom hogy kutyatej vagy kókusztej volt e zöldségekben, képen nem láttam ilyet,...
2022.07.25gyerekekkel
Egy nyári forró késői délután az ember vízközelben érzi magát a legjobban. Legalább is én.Egy születésnapot kivántunk fiammal egy jó vacsorával megünnepelni.Ehhez választottuk ki a Westy hajót. Előtte két nappal lefoglaltam a helyet. Telefonon egy nagyon udvarias hölgy vette fel a rendelést. A...
2021.08.23családjával
Csodálatos környezetben van az étterem, ahol válogatottan kedves személyzet szolgálja fel a remek és csodásan táplált ételeket. Aki különleges élményre vágyik, okvetlen keresse fel ezt a remek hajóéttermet.