Óriási (és finom) adag

Komédiás Étterem GyőrKomédiás Étterem Győr a térképen

2017. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. október 3.
Ezt az éttermet még Budapesten kinéztem, egy félnapos győri látogatásra, a Nemzeti Színházban átellenben, jónak tűnt az étlapja alapján.
Szerencsére az őszi idő még olyan volt a gangos udvaron kialakított "kerthelyiségben", hogy ott lehetett leülni.
A kaja bőséges, mivel nem voltunk felkészülve erre, levest is rendeltünk, ami hiba volt, mert az is "túl" finom volt és óriási adag.
A főfogás is hibátlan volt (borzaska meg brokkolis pulyka).
Így aztán desszertről szó sem lehetett, hiszen a köret felét is a tányéron hagytuk kapacitáshiány miatt.
A tányérok alá híres magyar költők kézírásos verseinek fotókópiái kerültek, a rövid várakozás idejére, nagyon jó ötlet.
A csúcs természetesen a falra írt irodalmi idézetek között az Anna and the Barbies, nagyon cool (lásd a fotót).
Komédiás Étterem Győr - Étel/italKomédiás Étterem Győr - EgyébKomédiás Étterem Győr - Étel/ital

Komédiás Étterem további értékelései

2023.12.09gyerekekkel
Az ételek közepesek vagy rosszak: a rizs kemény, az etelek hidegen kerülnek azstalra, a kétszemélyes tálon e csirkemell, egy kaxsacomb és egy szabad szemmel alig lathato karajdarab, a hagymas törtkrumpli íztelen. A wc-csésze le van hányva, az étteremben dübörög a zene. Ott helyben is szóltunk pár...
2023.07.17családjával
Ezen az oldalon figyeltem fel erre az étteremre, mert állatbarát vendéglőt kerestem. A kitűnő értékelések kíváncsivá tettek. Biztosra mentem: telefonon foglaltam időpontot. Nem csalódtam! Sőt! Nagyon kedvesen fogadtak: a kiskutyát és minket is. Barátságos, türelmes, mosolygós személyzet, gyors...
2021.08.03gyerekekkel
Tegnap csodahelyen jártunk! Egy olyan hely, ahol a retro keveredik az újjal! Különleges időutazás, miközben isteni ételeket eszel, a kiszolgálás pedig csak csillagokban mérhető! Ha Győrben jársz, ne hagyd ki!!!!