Nagyon kellemes étterem, ideális amolyan előkelő beszélgetésekre:)

La Maréda Étterem & Bisztró GyőrLa Maréda Étterem & Bisztró Győr a térképen

Átlagos 2015. januárban, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. február 10.
Egyáltalán nem pénztárca kímélő, de itt nem az ételt fizeti meg az ember, hanem a csilivili, előkelő helyszínt, ahova farmerben és polóban az ember kicsit feszengve érzi magát.Nagyon különleges ételek vannak - aminek mi nem is voltunk ellenére, de itt igaz az, hogy minden jobban néz ki és jobban hangzik, mint amilyen. Mi halat ettünk, de egyáltalán nem volt ízletes.

La Maréda Étterem & Bisztró további értékelései

2021.01.31egyedül
A La Mareda Győr leghíresebb étterme, egyben a legszínvonalasabb is. Jártunk itt családilag tíz éve, nem volt rossz, de annak fényében, hogy a séf megnyerte a „Hagyomány és evolúció” szakácsversenyt, többre vártunk. Tavaly októberben ismét ellátogattam ide, ettem egy kecskesajtos...
2019.11.30a párjával
A La Maréda Étterem az a hely, ahol már elsőre észrevehetjük, hogy nagyon fontosnak tartják, hogy a vendégek jól érezzék magukat. A pincérektől teljes mértékű figyelmet kaptunk, a kiszolgálás korrekt és nagyon gyors volt, extra kéréseket is gond nélkül teljesítenek. Az ételek nagyon gusztán...
2018.06.19a párjával
Őszintén bevallom, általában úgy ülök be idegen helyre enni, hogy előtte a neten utána nézek, hogy milyen az adott hely. Nos ide teljesen véletlenül ültünk be egy vasárnap kora délután. A felszolgáló elég hamar jött hozzánk, és végig nagyon kedves volt, ahogy egy ilyen helyen elvárható. Az ital...