Ha finom halászlét akarsz enni!

Matróz Dunaparti Kisvendéglő GyőrMatróz Dunaparti Kisvendéglő Győr a térképen

2019. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. augusztus 22.
Nagyon jó helyen van, a kialakítása hangulatos. Halászlét rendeltünk, ami bőséges és finom volt. Sajnos belsőséget csak ikrát tudtak adni - kár. A kenyér viszont elég száraz volt. A túróscsusza akkora adag volt, hogy csak ketten bírkóztunk meg vele. Viszont a deszert választék nagyon gyér, ezért aki nem szereti vagy nem eheti a tejes dolgokat, annak nincs választék.

Matróz Dunaparti Kisvendéglő további értékelései

2022.09.28családjával
Ha Győrben nagyon finom halászlét van kedvem enni, vagy családtagjaimat, ismerőseimet, barátaiamt szeretném meghívni egy finom halászléra, akkor a Matróz vendéglőbe megyek. A halászléjük mellett kiválló a tepertós pogácsájuk is, jó lenne a receptjüket megszerezni egyszer. Ezeenkívül, ha egy jó...
2022.07.27barátokkal
A fröccsfesztivál ideje alatt vacsoráztunk az étteremben, ami a fesztivál helyszínén a Dunakapu téren van. A teraszon ültünk le, így a programot is láttuk, hallottuk. Az alkalomhoz illően röccsöt ittunk. Az étlapon szinte minden főételből volt kisadag, így én azt rendeltem, de meglepően...
2021.10.12a párjával
Tegnap betértünk egy jó halászlé reményében. A felszolgáló fásult, enervált, unott modorú, cseppet sem előzékeny. Az abrosz foltos Előtte két zéró colát kértünk, amit koszos, használt (citromrostos, ivásnyomos) pohárban hozott ki, így a halászléről nem tudok véleményt mondani, mert addig nem...