Miért pont ez?

Aranypatkó Panzió étterme GyőrújbarátAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát a térképen

2022. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. augusztus 3.
Győrújbaráton van néhány étterem, hogy miért pont ezt választottuk, talán azért, mert ez volt a legjobban kitáblázva, azaz ez fért hozzá a legjobban a vándorhoz, és ezt találtuk meg először. Senki nem volt rajtunk kívül. Választhattunk néhány asztal közül. A kiszolgálás nagyon jó, beszélgetős, figyelmes, az étlap szép és bőséges, plusz még van mellé aktuális ajánlat is. Elvesztem a sok jó között, már megint inkább biztosra törekedtem, hiba is volt, kellet volna egy kicsit érdeklődőbben rendelni. Az éttermi röghözkötöttség is egy fogyatékosság. Balfék módon kikértem a sokszor evett májgombóc-levesemet, azt hiszem, a legtöbbször ilyent szoktam kérni, meg húsleveseket, meg tök balek módon óriás rántott húst. Miért kér az ember ilyeneket, amikor annyi más is van? Mert éhes, és akkor a biztonságra, a hagyományosra törekszik. Talán ezért. Feleségem okosabb volt a málnakrémes levessel, citrusos-mentás habcsókokkal. Meg a pulled porkja is jobbnak tűnt, mint az enyém. Ilyenkor verhetem a fejem az asztal szélébe, a leves egész jó volt, a májgombóc szokatlanul ízes és jól sikerült, kérés nélkül kaptamm hozzá chilit is, a rántott hús semmi különös, de végül egészen jól laktam, nem baj, így történt, a ribizlis limonádék nagyon jól voltak, minden gyorsan jött, még úgy is jól működik a konyha, ha nincs egy vendég sem, kiszolgálás abszolút rendben, számlában benne van a szervízdíj is, így fizettünk összesen 13.827.- forintot.
Aranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - Külső képAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - Külső képAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - EgyébAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - EgyébAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - Étlap/itallapAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - Étlap/itallapAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - Étlap/itallapAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - Étlap/itallapAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - Étlap/itallapAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - Étlap/itallapAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - Étlap/itallapAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - BelsőAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - Étel/italAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - Étel/italAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - Étel/italAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - BelsőAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - Külső képAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - Külső képAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - BelsőAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - Étel/italAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - Étel/italAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát - Étel/ital

Aranypatkó Panzió étterme további értékelései

2015.08.18gyerekekkel
Véletlenül tévedtünk ide, szimpatikus helynek tűnt, ezért álltunk meg. A hely és a kiszolgálás tényleg jó volt, tiszta étterem helyiség és mellékhelyiségek, udvarias, segítőkész pincérek. Az ételek nagyobb része része finom volt, különösen a levesek ízlettek, míg kisebb részük átlagos volt. Ár -...
2014.12.26családjával
Karácsony másnapján kettesben ebédeltünk. A hely megnyerő,tiszta a pincérek udvariasak. Az étlap bőséges nyújt.A májgaluska leve bőséges és finom volt.Második fogásnak steak-et rendeltem. Valahogy az utóbbi időben pechem van a steakkel.Hideg volt,rágós volt vékony volt.Nem lenne szabad ilyet...
2013.12.27családjával
Párom születésnapját ünnepeltük itt. Az ételek ízletesek voltak,ízlésesen felszolgálva.A pincér kedves, udvarias volt. Ünnepélyesen meg volt terítve az asztal. A tulajdonos meglepetésként házi pálinkával köszöntötte az ünnepeltet. Az árak egy kicsit magasabbak de ennek ellenére ajánlom az...
Gyirmót Sport & Wellness Hotel Győr - Napi árak reggelis ellátással
2025.03.01-ig
Gyirmót Sport & Wellness Hotel Győr
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel