Karácsonyi ebéd

Aranypatkó Panzió étterme GyőrújbarátAranypatkó Panzió étterme Győrújbarát a térképen

2014. decemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. december 26.
Karácsony másnapján kettesben ebédeltünk. A hely megnyerő,tiszta a pincérek udvariasak. Az étlap bőséges nyújt.A májgaluska leve bőséges és finom volt.Második fogásnak steak-et rendeltem. Valahogy az utóbbi időben pechem van a steakkel.Hideg volt,rágós volt vékony volt.Nem lenne szabad ilyet csinálni. Inkább drágább legyen de igai.Nem ártana példát venni egy igazi steak étteremről pl: Kondrady étteremről Budapest.

Aranypatkó Panzió étterme további értékelései

2022.08.03a párjával
Győrújbaráton van néhány étterem, hogy miért pont ezt választottuk, talán azért, mert ez volt a legjobban kitáblázva, azaz ez fért hozzá a legjobban a vándorhoz, és ezt találtuk meg először. Senki nem volt rajtunk kívül. Választhattunk néhány asztal közül. A kiszolgálás nagyon jó, beszélgetős,...
2015.08.18gyerekekkel
Véletlenül tévedtünk ide, szimpatikus helynek tűnt, ezért álltunk meg. A hely és a kiszolgálás tényleg jó volt, tiszta étterem helyiség és mellékhelyiségek, udvarias, segítőkész pincérek. Az ételek nagyobb része része finom volt, különösen a levesek ízlettek, míg kisebb részük átlagos volt. Ár -...
2013.12.27családjával
Párom születésnapját ünnepeltük itt. Az ételek ízletesek voltak,ízlésesen felszolgálva.A pincér kedves, udvarias volt. Ünnepélyesen meg volt terítve az asztal. A tulajdonos meglepetésként házi pálinkával köszöntötte az ünnepeltet. Az árak egy kicsit magasabbak de ennek ellenére ajánlom az...
Gyirmót Sport & Wellness Hotel Győr - Napi árak reggelis ellátással
2025.03.01-ig
Gyirmót Sport & Wellness Hotel Győr
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel