Teltház

Sarokház Étterem GyőrújbarátSarokház Étterem Győrújbarát a térképen

2018. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. július 17.
Múlt hétvégén jártunk az étteremben. Pontban délben érkeztünk, még időben ahhoz, hogy egy kettőre lefoglalt asztalhoz leülhessünk, mert szabad asztal az nincs, főleg hétvégén. Étel-ital minden rendben volt, finom, bőséges és az árak sem ijesztőek, sőt! A nagy vendégszám miatt talán, de a tisztaság Nekem nem volt hibátlan... A kiszolgálás hiányosságait is abban látom, hogy szombat ebédidőben több pincér kéne, mert így kicsit kapkodós a szervíz!!
A parkolás viszont katasztrófa, pedig ide szinte mindenki kocsival jön...

Sarokház Étterem további értékelései

2022.12.31családjával
12 fős családi összejövetelre választottuk az éttermet. A hely nagyon barátságos, a személyzet igazi vendéglátó. Azonnal felvették az italrendelást amit perceken belül ki is hoztak. Az étlap gazdagsága lehetővé tette, hogy nagyon sok ételt meg is kóstoljunk. A levesek nagyon finomak voltak és...
2021.05.04családjával
Családdal kerestük fel a helyet, nagyon vonzó az étterem. A városi nyüzsgéstől távol, barátságos és udvarias a személyzet. Az ételek minősége és ízletessége kiváló, igazán nagy adagot adnak. Az áraik kedvezőek és megfizethetőek, többször rendeltünk is elvitelre, itt sem panaszkodhatunk, mindig...
2019.06.11a párjával
Az étteremből már többször rendeltünk hideg tálat- ami mindig nagyon finom volt, bőséges, szépen elkészített- de még nem ültünk be egyszer sem. Ezen változtattunk 2019. június 8. napján, mikor is délután felkerekedtünk. A pincér udvarias, segítőkész volt. Az étel: A leves nagyon finom volt és...