Gyula város nevezetessége: a hamburgeres

Hamburger Bár GyulaHamburger Bár Gyula a térképen

Kiváló 2014. áprilisban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2014. május 5.
Amikor megkérdeztem gyulai ismerőseinket, szerintük hová menjünk enni, egyöntetűen a Hamburger Bárt javasolták. A korábban Gyulán járó barátom pedig egyenesen úgy fogalmazott - ami természetesen kissé túlzás -, hogy a hamburgeres a város büszkesége.
A város központjában, a szökőkúttal szemben található az étkezde, amely valójában 2 kiszolgáló hellyel rendelkezik. A nagyobb épületrészben az amerikai gyorsétteremláncokhoz hasonlóan egy benti pultnál szolgálnak ki, a pult felett láthatóak a menük és a választható burgerek, a rendelés után tálcán megkapod az ételt, és vagy a földszinten vagy az emeleten lévő asztaloknál eheted meg. A főépülettől jobbra van egy kisebb kioszk is, amely szintén ugyanez a cég, itt az utcán kell rendelni az ételt, amelyet a többség elvitelre kér, de a szomszédos kerthelyiségben lévő asztaloknál leülve is el lehet fogyasztani. Mi ez utóbbit választottuk, tekintettel a kellemes időre, no és arra, hogy itt rövidebb volt a sor. Mert úgy tűnik, Gyula apraja-nagyja ide jár enni-inni. Az árak nagyon kedvezőek, és emellé az adagok óriásiak. Amikor rendeltem, ezzel még nem voltam tisztában, így a csirkés burger menü mellé (sült krumpli, dobozos Cola) még egy adag hagymakarikát is kértem, de ahhoz már hozzá sem tudtam kezdeni, így azt hazavittem másnapra.
A kiszolgálás nagyon barátságos, mindenkit régi ismerősként kedélyesen fogadnak, és gyorsan pörgetik a rendeléseket.
Egyetlen negatívum: az asztalok nem voltak valami tiszták, valószínűleg nem nagyon van kapacitásuk kijárni rendszeresen letörölni őket, a vendégek némelyike viszont láthatóan elég disznó módon étkezik és utána ott hagyja maga után.
A hamburgereken kívül salátákat és gyrost is árusítanak.
Hamburger Bár Gyula - Külső képHamburger Bár Gyula - Étlap/itallapHamburger Bár Gyula - EgyébHamburger Bár Gyula - Külső képHamburger Bár Gyula - Külső képHamburger Bár Gyula - BelsőHamburger Bár Gyula - EgyébHamburger Bár Gyula - BelsőHamburger Bár Gyula - BelsőHamburger Bár Gyula - EgyébHamburger Bár Gyula - Étel/ital

Hamburger Bár további értékelései

2020.06.20gyerekekkel
Kevèske várakozás után kiváló gyrost ès pizzat ettünk. Megkoronázva limonádèval. Mindenkinek ajánlom a helyet
2020.03.18gyerekekkel
Átlagnál jobb, de a négy pont kissé túlzás, sajnos nincs mód 3,5 pontot adni. Népszerű gyorsétterem Gyulá, mióta legutóbb ott jártam, emelkedtek az árak, ami egyébként érthető. Nagyjából a McDonalds modellre ráállt privát egység, az említettnél szélesebb választékkal. Mi ettünk halburgert,...
2019.10.14a párjával
Vacsorázni mentünk Gyula egyetlen hamburgert árusító éttermébe. Ismerős ajánlotta a helyet, így fel voltunk rá készülve, hogy sokan lesznek. Valóban rengetegen voltak. Kb. 20 percet álltunk sorba, majd még kb. 30 percet vártunk a hamburgerek elkészítésére. Sajnos az étteremben a falon csak a...
Komló Hotel Gyula - Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel
Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel