Középszerű hely

Sörpince Vendéglő & Étterem GyulaSörpince Vendéglő & Étterem Gyula a térképen

Átlagos 2014. áprilisban, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. október 15.
A Sörpince a tipikus átlagos magyar vendéglő. Kulináris fantáziától meg nem fertőzött fogások az elmúlt 50 év szellemében, komoly adagok, barátinak mondható árak. Egy étkezésen belül találkozunk korrekt, középvonalas fogással, de belefuthatunk állott, hűtőízűbe is, mint ahogy mi az egyik hallal jártunk. Van egy bizonyos rutinjuk, aminek segítségével időben megkapja mindenki a maga középszerű ételét, aminek a közönség nagy része örvend, így míg mondjuk az ugyanott levő Aranykereszt – ha még működik -pang, addig a Sörpincének van forgalma. Több ízben is betértünk ide, volt, hogy csak egy pohár sörre, volt, hogy ebédelni, nagy csalódás nem ért soha, mondjuk, várakozásaink sem voltak magasak. S talán szerencsénk is volt, ahogy olvasom a többi beszámolót.
Sörpince Vendéglő & Étterem Gyula - Étel/italSörpince Vendéglő & Étterem Gyula - Külső képSörpince Vendéglő & Étterem Gyula - Belső

Sörpince Vendéglő & Étterem további értékelései

2024.04.03a párjával
Több éve járunk ide pihenni,és akkor mindig itt érkezünk.A hangulat családias, a kiszolgálás gyors és kedves!Csak ajánlani tudom!!!
2022.11.08családjával
Egy hétköznapi gyulai kirándulás alkalmával megéheztünk, ezért tértünk be a Sörpincébe. Telt ház volt, de a pincér kedvesen invitálva, még tudott egy szabad asztalt mutatni. Egyből hozta az ingyen ásványvizet, aztán a forró levest. A második nagyon finom és mutatós volt a savanyúsággal együtt....
2022.08.28a párjával
1 hetet töltöttünk ott,ebből 4 napot az étteremben érkeztünk.A menük változatosak és finomak voltak,de amit ettünk mindenre igaz volt ez.A kiszolgálás ahhoz képest hogy szinte folyamatosan teltház van gyors volt.A pincérek pedig nagyon közvetlenek,ügyesek, és kedvesek.
Komló Hotel Gyula - Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel
Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel