Étterem teszt 239.- nosztalgia

Százéves Cukrászda GyulaSzázéves Cukrászda Gyula a térképen

Kiváló 2018. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. október 14.
Utolsó napunk,sőt óránk Gyulán,indulunk haza,de a 100 évest nem szabad kihagyni,törzscsapatunk harmadik tagja még nem járt itt.

Nincs tömeg,de folyamatosan jönnek és távoznak vendégek.

A belső teremben ülünk le némi XIX.századi miliőben. A cuki 1840 óta működik,de 80 évet nyugodtan letagadhat. A múzeumban látom anyám ,,hűtőszekrényet,, a bádoggal bélelt szekrényt,amiben a jeget tartottuk.
Legalább 50 féle bonbonettiből és ennyiféle sütiből lehet választani. Választunk is,sőt fagyit és kávét is kérűnk,a végén pedig dupla expresszó kávét. Két éve nem voltunk elájulva a helytől,átlagos szintet hozott,de az élet itt sem áll meg. Az akkori 5 helyett csak hárman vannak,ki is van téve a felszolgálót felveszünk tábla. Dolgoznak folyamatosan,és türelemmel. A 200 éves évfordulóra majd eljövők.
A krémes olyan mint gyerekkoromban! Kitűnő íze van a fagyinak,a citrom még a byelvemet is facsarja. A kávé hibátlan,otthon sem főzök kűlönbet a csodamasinámmal.
Kint még vásárolunk a bonbonokból,de a fogyasztásunk fagyi,kávé,süti, mindössze 5,110 ft,a dupla! kávé 720 ft,a fagyi 250/gombóc,a krémes -2 db- 580 ft. Jó élményekkel távozunk.
Minősités: külőnösen ajánlott
Értékelés: 9,5/10 pont
Százéves Cukrászda Gyula - Külső képSzázéves Cukrászda Gyula - BelsőSzázéves Cukrászda Gyula - Étel/italSzázéves Cukrászda Gyula - Étel/italSzázéves Cukrászda Gyula - BelsőSzázéves Cukrászda Gyula - Étel/italSzázéves Cukrászda Gyula - Étel/italSzázéves Cukrászda Gyula - Étel/italSzázéves Cukrászda Gyula - BelsőSzázéves Cukrászda Gyula - BelsőSzázéves Cukrászda Gyula - BelsőSzázéves Cukrászda Gyula - BelsőSzázéves Cukrászda Gyula - Külső képSzázéves Cukrászda Gyula - BelsőSzázéves Cukrászda Gyula - Külső képSzázéves Cukrászda Gyula - Külső képSzázéves Cukrászda Gyula - BelsőSzázéves Cukrászda Gyula - BelsőSzázéves Cukrászda Gyula - BelsőSzázéves Cukrászda Gyula - BelsőSzázéves Cukrászda Gyula - Étel/italSzázéves Cukrászda Gyula - Külső kép

Százéves Cukrászda további értékelései

2023.06.25a párjával
Lenyűgöző berendezéssel és környezettel várja a vendéket a cukrászda, igazán autentikus hangulattal, minden jó állapotban és tisztaságban. A fagyit kóstoltuk, ára 500 Ft/gombóc, finom volt és nem csak a hagyományos ízek közül választhattunk. Fagyizás vagy sütizés után érdemes hátramenni és...
2022.10.11a párjával
2022 10 10 hétfön délkörül voltunk a cukrászdába sajnálom hogy az eladok illetve közülük a fekete hajú erdélyi kinézetű nincs udvarias válaszra nevelve. nem volt kiirva hogy kérdezni nem szabad érdemes lenne a tulajdonosnak próbavásárlot megbizni ellenörzésre és a nem oda valokat eltávolítani...
2021.07.05gyerekekkel
A hely nagy híre miatt néztük meg a helyét, de nem csábultunk el. Sütiből nem volt választék. A fagyi finom volt 300 ft/ gombóc. 1 tábla csoki 990 Ft. A személyzet kedves. Mindenre figyelnek.
Komló Hotel Gyula - Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel
Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel