Megnéztük Gyula legjobb éttermét

Várkonyi Bistro & Bar GyulaVárkonyi Bistro & Bar Gyula a térképen

Kiváló 2020. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2020. október 11.
Nem gasztro-túrán jártunk Gyulán, hanem családi nyaraláson, de úgy gondoltam, ha már itt vagyunk, ne hagyjuk ki Gyula legjobbnak mondott éttermét. Némi kétely azért volt bennem, mert a gyerekek nem sokra értékelik a fine dining éttermeket és a kifinomult recepteket, de a finom ételeket ők is szeretik.
A személyzet egy kicsit belassult volt, így utólag visszagondolva az a benyomásom, hogy éppen túlvoltak az ebédidős nagy pörgésen, és mi ezt a leszálló ágat kaptuk el. Nem volt előzetes asztalfoglalásunk, de találtak számunkra egy kényelmes és megfelelő méretű asztalt az üveges verandán. Az étlap nem túl hosszú, jó minőségű alapanyagokból dolgoznak, idényzöldségeket használnak, közérthető ételeket készítenek. Vannak két személyes tálak és kímélő ételek is. Összességében úgy gondolom, hogy ez egy közérthető, kiegyensúlyozott, minden korosztálynak, a konzervatív és idősebb generációnak is megfelelő étterem.
A húsos főételek árai kb. 2500-3500 Ft mozognak. A levesek közül kóstoltunk a vargánya krémlevest napraforgó pestóval (1250 Ft), alföldi szürkemarha gulyást (1450 Ft), nagyon jó házi kenyeret kaptunk mellé, főételek közül lazacderék steaket roston rizzsel (3450 Ft), uborkasalátát (550 Ft), grillezett hús trilógiát steak burgonyával és grillezett zöldségekkel (3350 Ft), túrós csuszát házi tepertővel (1850 Ft), desszertek közül házi túrógombócot sárgabarack ízzel (1650 Ft).
Az ételekre kellett várni, de szerintem a konyha ilyen ütemben tudott haladni. A belső teremben egy nagyobb társaság volt, akik előttünk adták le a rendelést.
Az italok nem voltak túlárazottak. Kis üveges gyümölcslevek 490 Ft-ba kerültek, Szentkirályi 0,75 l-es ásványvíz 650 Ft-ba.
Kötelező szerviz díj nincs. A kertben láttunk egy jó kis smokert, de éppen nem volt beüzemelve.
Időben tovább tartott az étkezés, mint ahogy előzetesen terveztük, de utólag nem bántuk meg, hogy itt ettünk. A maradékot elcsomagoltattuk, a gyerekek számára nagy volt az adag.
Várkonyi Bistro & Bar Gyula - Külső képVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Külső képVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Étlap/itallapVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Étlap/itallapVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Étlap/itallapVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Étlap/itallapVárkonyi Bistro & Bar Gyula - BelsőVárkonyi Bistro & Bar Gyula - EgyébVárkonyi Bistro & Bar Gyula - BelsőVárkonyi Bistro & Bar Gyula - EgyébVárkonyi Bistro & Bar Gyula - EgyébVárkonyi Bistro & Bar Gyula - BelsőVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Étel/italVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Étel/italVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Étel/italVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Étel/italVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Étlap/itallapVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Étel/italVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Étel/italVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Étel/italVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Étel/italVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Étel/italVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Étel/italVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Külső képVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Étlap/itallapVárkonyi Bistro & Bar Gyula - Külső kép

Várkonyi Bistro & Bar további értékelései

2023.08.26a párjával
Nagyszerű hangulatú bár. Bátran ajánlom! Kedves kiszolgálás, tiszta környezet, modern berendezéssel. A koktélt próbáltuk ki a párommal, ami nagyon finom volt. Bármikor visszatérnénk!
2022.08.16barátokkal
Központi helyen található, mely könnyen megközelíthető. Közkedvelt. Kinti és benti helyiséggel is rendelkezik. Tiszta, rendezett. A megrendelt ételt aránylag hamar elkészítették A választott étel finom volt.
2022.05.16családjával
Városnézés közben ugrottunk be ide, csak inni valamit. Ebédidő volt, a nem túl nagy helység elég tele volt. A pincér céltudatosan terelt minket a terem végébe egy kétszemélyeshez. Az étlap alapján a választék és az árak is megfelelőek voltak, de mi most csak gyümölcsteát és kávét fogyasztottunk....
Komló Hotel Gyula - Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel
Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel