Pazar minőség!

Hungarospa Aqua-Palace Önkiszolgáló Étterem HajdúszoboszlóHungarospa Aqua-Palace Önkiszolgáló Étterem Hajdúszoboszló a térképen

Kiváló 2022. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. május 30.
Megtörtént a csoda!
Sosem gondoltam volna, hogy átok ha étel ügyileg az ember otthon el van kényeztetve. Azért átok, mert mindig csak azt veszem észre, hogy sehol se akarok kajálni, mert csak negatív meglepetés ér. Mint ahogy legtöbben, mi is kétkedve mentünk be az Aqua-Pallace önkiszolgáló éttermébe. A kaja viszont meglepően jó minőségű volt. Vetekedett az otthoni kaják minőségével, és ez azért nagy szó, mert legutóbb kb 20 éve ettem igazán finomat egy mester szakács főztjéből, ami már majdnem megütötte az Anyósom főztjének minőségét. Természetesen azóta se, és már lassan kezdtem elkönyvelni, hogy az Anyósom főztje mellett senki nem vetekedhet. Szegény Anyósom azért tette olyan magasra a lécet, mert az Apósom mindíg belekötött a főztjébe és így képtelenség volt a világ legfinomabb főzésével elő állni.
Mikor 2022 05 28-30- között Hajdúszoboszlóra mentünk, már eleve úgy terveztük, hogy abban a bizonyos étterembe fogunk kajálni, mert múltkor is nagyon jó volt.
Az tény, hogy nem a szokásos fenék kinyalós környezet, de cserében villám gyors a kiszolgálás. Még a kb 15 méteres sort is kiszolgálták 5 perc alatt. A kiszolgálók eszméletlen jól koordinálják a munkát. Mire a pénztárhoz értünk, már minden össze volt adva és mire egyáltalán felfogtuk az eseményeket, már mehettünk is az asztalhoz kajálni. Szép kártyával fizettünk, amiből a legtöbb időt az aláírás jelentette. A pénztár a kettőnk kajáját fizetéssel együtt egy percen belül elintézték. kb 45 másodperc volt. Ha időnként el is kell viselni a gyerekek ricsaját, a kaja minősége mindenért kárpótol. Talán hiba ezt leírni, mert ha rájönnek az emberek, milyen finom ott a kaja, legközelebb be se fogunk férni.
Mit is ettünk? Mivel nem mertem bonyolítani, egyszerű mezei húslevest kértem, majd második félének hasáb sült krumplit hallal, a párom meg valami másféle krumplit rántott sajttal. Kaja közben egymás tányérjából ettünk és megállapítottuk, hogy pazar. A hal kiválóan volt elkészítve. Szálkának természetesen nyoma sem volt. Talán életemben nem ettem ilyen finom halat. Mind a két krumpli elkészítése különlegesen finom volt. Egyszerűen nem is értem, mi motiválja az éttermet, hogy ennyire finomat csináljanak. Savanyúságnak csemege uborka volt, másnap pedig savanyú káposzta. Édességnek egyik nap gesztenye püré, második nap somlói, harmadik nap, tiramizu. Megállapítottuk, hogy bármit kérünk, minden nagyon jó. Harmadnap a párom natúran sült csirkemellet kért már nem emlékszek, mivel, de mivel a kisadag is nagyon bőséges, természetesen én ettem meg az utolsó falatokat. Már eltelt egy nap, de a csirkemell íze még mindig bennem van. Egyszerűen pazarul volt elkészítve. Azt hiszem, mi már nem kísérletezünk Hajdúszoboszlón. Ha a strand éttermében ugyanez a vezetés marad, akkor már nem kell tovább étterem után kutatnunk. Persze elfogadom, hogy az embernek nem minden a minőség. Szüksége van arra, hogy jól megvárakoztassák, vagy találkozhasson a pincérrel, belenézzen az arcába, lássák, hogy ő a valaki mert mondjuk borravalót akar adni, elvárja, hogy az első és második félét leszedjék az asztalról és ne gy tálcán forgassa maga elé csak úgy egyből, hanem minimum 20 perc után hozzák ki a második félét, cserébe ilyen finomat garantáltan nem fog enni sehol Hajdúszoboszlón. Ez a minőség itt minden várakozást felül múlt.
Ja egyszerűen kintről is be lehet menni kajálni.

Hungarospa Aqua-Palace Önkiszolgáló Étterem további értékelései

2024.03.23a párjával
Nem a gundel étterem. Nyilván a kedves szép kártyás vendégek akik még a tányért is megennék mert "fizettek" érte mentalitásúak, azoknak semmi sem lesz jó ígyse úgyse. Ez az étterem arra hivatott, hogy egyszerű, viszonylag gyors ételekkel kiszolgálja a fürdőzőket. Respekt a türelemért minden...
2023.03.22a párjával
2023 03 22. Csak egy friss sültkrumplit ettem volna, de valószínűleg az előző napit kaptam. Száraz szivacsos, hideg! Visszaadtam javasoltam, hogy egyék meg és szégyeljék magukat, hogy ilyet ki mernek adni!
2022.10.14a párjával
11-én többet számláztak. 12-én még nem volt dél, de már hideg volt az ebéd. Számlát nem adtak. A kiszolgáló kézzel csipegetett az ételekből.
Napsugár Kenézy Lux Apartman Vendégházak Hajdúszoboszló - Pihenés Hajdúszoboszlón