Finom ebéd

Al-hamra Étterem HajdúszoboszlóAl-hamra Étterem Hajdúszoboszló a térképen

Kiváló 2016. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. február 24.
Egyik közeli szállodában laktunk, de ott túl drága volt az étlapról enni, így ebédelni a közeli éttermek valamelyikét választottuk. Nagyon éhes voltam, így nem menüt kértünk, hanem étlapról választottunk. Én Szilárd bácsi kedvence nevezetű ételt kértem. Nagyon gusztusos, és nagyon ízletes ebédet tálaltak elém, rég ettem ilyen finomat. Rántott, füstölt tarja, krumpli lepények és finom, friss saláta, tejfölös öntettel. A pincér gyors volt, és udvarias, igaz, még kevés vendég volt, ezen a februári hétköznapon. Az étel és az ital is elfogadható árú volt.
Al-hamra Étterem Hajdúszoboszló - Étel/italAl-hamra Étterem Hajdúszoboszló - Étel/ital

Al-hamra Étterem további értékelései

2023.11.13a párjával
Félpanzióra voltunk befizetve ebbe az étterembe. Pár éve voltunk már itt, akkor sem voltunk pozitív véleménnyel a helyről, de azt gondoltuk, hogy a színvonal változott azóta és a szállásunk miatt ide volt befizetve a reggelink/vacsoránk. Sajnos a hely tisztaság szempontjából semmit nem változott....
2023.06.17a párjával
Ebédelni tértünk be az étterembe. Párom Jókai bablevest kért, én pedig halászlét. Mindkettő nagyon finom volt, bár hiányoltam, hogy a halászléhez nem tettek ki maguktól Erős Pistát, vagy paprikát. Az étterem a Mátyás király sétány frekventált helyén van, esténként zenés esteket is tartanak. A...
2019.10.23családjával
A közelmúlt legjobb választása. Sorozatos csalódás után (hajdúszoboszlói és a környékbeli vendéglátó helyek egyaránt), kellemes környezetben, ízletes ebédet fogyasztottunk el az étterem teraszán. Elégedettek voltunk a kiszolgálással, a kiválasztott ételek minőségével és mennyiségével is....
Napsugár Kenézy Lux Apartman Vendégházak Hajdúszoboszló - Pihenés Hajdúszoboszlón