Idős korosztály nagy kedvence!

Al-hamra Étterem HajdúszoboszlóAl-hamra Étterem Hajdúszoboszló a térképen

Átlagos 2018. áprilisban, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. február 9.
A nagyszülők kérték, hogy jöjjünk ide. Kellemes csalódás volt az étterem. Kétszemélyes tálakat kértünk, van belőle többféle is és javarészt 3900 Ft-ért adják. Ennyiért szerintem teljesen korrekt ár itt Hajdúszoboszlón. Mindig friss alapanyagokból készülnek az ételek, nagy adagokat adnak amivel bárki jól tud lakni. A rántott gombájukat szerettem, mert nem tocsog az olajban és a majonézes öntet tökéletes hozzá. Az ételek teljesen megfelelnek egyébként egy jól összeállított vasárnapi ebédnek viszont annyi előnye van, hogy finom és nem kell mosogatnunk. Az étteremben sokan voltak aznap amikor mi ott jártunk, helyieket is láttunk.

Al-hamra Étterem további értékelései

2023.11.13a párjával
Félpanzióra voltunk befizetve ebbe az étterembe. Pár éve voltunk már itt, akkor sem voltunk pozitív véleménnyel a helyről, de azt gondoltuk, hogy a színvonal változott azóta és a szállásunk miatt ide volt befizetve a reggelink/vacsoránk. Sajnos a hely tisztaság szempontjából semmit nem változott....
2023.06.17a párjával
Ebédelni tértünk be az étterembe. Párom Jókai bablevest kért, én pedig halászlét. Mindkettő nagyon finom volt, bár hiányoltam, hogy a halászléhez nem tettek ki maguktól Erős Pistát, vagy paprikát. Az étterem a Mátyás király sétány frekventált helyén van, esténként zenés esteket is tartanak. A...
2019.10.23családjával
A közelmúlt legjobb választása. Sorozatos csalódás után (hajdúszoboszlói és a környékbeli vendéglátó helyek egyaránt), kellemes környezetben, ízletes ebédet fogyasztottunk el az étterem teraszán. Elégedettek voltunk a kiszolgálással, a kiválasztott ételek minőségével és mennyiségével is....
Napsugár Kenézy Lux Apartman Vendégházak Hajdúszoboszló - Pihenés Hajdúszoboszlón