Deilinger étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Deilinger értékeléseit!

Olvasd el Deilinger étterem értékeléseit!

Deilinger értékelései

Céges rendezvény -

Kastélykávézó Gödöllő

2019. szeptemberben, üzleti partnerrel járt itt
Értékelt: 2019. szeptember 16.
Céges konferencián vettünk részt, melynek a végén a kastély ebédlőjében kaptunk egy 5 fogásos ebédet. Kerestem utólag a kastély honlapján az ételeket, de nem találtam semmi leírást róla. Annyi biztos, hogy nagyon pazar és különleges ételeket szolgáltak fel. Nagyon jó hangulata volt az ebédlőnek, igazi különlegesség.
Gyors ebéd vásárlás közben -

Wok n' Go Aréna Plaza Budapest

2019. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. augusztus 11.
A sok vendégnek köszönhetően frissnek hatott az összes étel, remélem tényleg az is volt. Túl sokat nem lehet mondani róla, kínai kaják magyarokra szabva. Kici adag "ócón" ja nem 2700 ft fizettem amivel viszonylag jóllakott érzésem volt. Ide sem jövök többet. Sajnos nem a "büfé" hibája, hogy az emberek trehányok és a szemetüket széthagyják és koszban fürdik a környezet.
Köszönöm többet nem... -

Vitorlás Étterem Balatonfüred

2019. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. augusztus 11. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Hízelgő volt a Balaton közvetlen partjánál fekvő étterem, kívülről szép környezet, sok vendég, szépen tálalt ételek, tányérok. Óriás betűkkel ki volt írva, hogy marha bélszín a napi ajánlat. Két pincér a bejárat előtt a tábla mellett állt, mondtam nekik, hogy nekem meg is van mit fogok rendelni ha ez az ajánlat. Bekísértek minket.
Poroszlói ebéd -

Kormorán Étterem Poroszló

2019. júliusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2019. július 14.
Az étterem a hagyományos magyar konyhát képviseli. Vasárnap amikor megérkeztünk rengetegen vártak ebédre a viszonylag nagy parkoló majdnem tele volt. Nagy volt a sürgés forgás a személyzet részéről. Négyszemélyes kormorán tálat kértünk, nem ott fogyasztottunk hanem a barátainknál ettük meg az étteremtől nem messze. A tálon lévő étel az átlagos magyar ember számára tökéletes.
Hétvégi vacsora négyesben -

Pálma Söröző Debrecen

2019. júniusban, kollégákkal járt itt
Értékelt: 2019. június 29.
Kedves ismerőseinkkel megbeszéltünk, hogy vacsorázzunk egyet Debrecenben. Bízva a jó ízlésükben, rájuk hagytuk a választást. Mint utólag kiderült nagyon is jól tettük. 19:00 körül érkeztünk a Pálma Pubba, viszonylag sokan voltak, de le tudtunk ülni négyen a teraszra, ahova eleve is terveztük. Parkolóhelyet az étteremből messzebb találtunk.
Rohanós nap egy gyors gyros társaságában -

Oli Gyros Debrecen

2019. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. május 23.
Párommal érkezünk egy borongós délután a helyre, a kollégái sokat meséltek a helyről ezért esett a választás erre a helyszínre. Minden frissen készült, sokan voltak rajtunk kívül. Az öntet nagyon jó volt a húson, kissé édeskés volt a fűszerezés a sültkrumpli pont ideális, sok sajt és zöldség volt a köret. Mindezt 1400 ft-ért ami nem nagy ár èrte.
Páros hamburgerezés :) -

Buri Buri Debrecen

2019. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. április 11.
Párom mondta, hogy jöjjünk el megkóstolni a hamburgereiket, mert finom illatok szállingóznak mindahányszor elsétált a hely mellett. Igazi utcai ételbárról beszélünk a debreceni Halközben. 2 db Phialdelphia burgert rendeltünk, ízlésesen volt elkészítve, viszonylag jó hozzávalókból. A burger szószt a metroból vásárolhatták, legalábbis a címkéjén azt láttam, tehát nem ők készítették.
2019. márciusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. március 24.
Hétköznap érkeztünk 19:00 órára, rajtunk kívül a DiningCity eseményen még egy másik pár volt. Hangulatos hely a Barabás étterem, nagyon kellemes volt a háttérben szóló halk Jazz zene. A pincér egy fiatal férfi volt, nagyon figyelmes és precíz volt. Neki külön köszönet az este tökéletes lebonyolításához.
Céges rendezvények Ásza! -

Ász Rendezvényház Debrecen

2019. februárban, üzleti partnerrel járt itt
Értékelt: 2019. március 6.
Az Ász rendezvényház 2008-ban nyitotta meg kapuit a nagyközönség előtt. Rengeteg céges, esküvői, csoportos összejövetelt, termékbemutatókat, rendezvényeket bonyolít le a hely. A környékbeliek méltán szeretik a helyet, hiszen nagyon jó csomagáraik vannak. A vezetés jól csinálja a dolgát, beszélgettünk a felszolgálókkal ők is szeretnek itt dolgozni.
Megvendégelésen vettünk részt -

Hotel Timarina Étterme Nádudvar

2019. februárban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2019. március 6.
Rendezvényről érkeztünk ide körülbelül 100-an. Mindenki egységesen kapott tavaszi zöldségleveset, lecsós töltelékkel töltött húst rántva. Köretnek rizs volt felszolgálva, savanyúságokkal. Somlói galuska volt a desszert. Kör asztaloknál foglaltunk helyet, szépen meg volt terítve, a belső kialakítása az étteremnek tetszetős, a belső magassága az épületnek viszonylag nagy.