Hangulatos étterem a városközpontban

Al-hamra Étterem HajdúszoboszlóAl-hamra Étterem Hajdúszoboszló a térképen

2019. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. szeptember 15.
Zárás előtt tértünk be ebbe a nagyon hangulatos, "zöld-szigetre", mivel vacsora időben teljes telt ház volt, így nem jutott itt hely, máshol vacsoráztunk. Az étterem igazi hangulatát a vendéglő teraszán, az asztalok között lévő rengeteg zöld növény adja. Fél óra sem volt már a zárásig, a teraszon még javában szólt az élő zene, a 70-80-as évek slágereivel. A pincérek készségesen szolgáltak fel. A kora őszi nyárias időben jól esett a friss csapolt sör és az étterem specialitása a frissítő málna "költemény". Örültünk a személyzet rugalmasságának, mivel még zárás után a teraszon kortyolgathattuk az előre kikért italainkat és hallgattuk az utcai fronton működő büfé nyüzsgését és a zenét.
Al-hamra Étterem Hajdúszoboszló - Külső kép

Al-hamra Étterem további értékelései

2023.11.13a párjával
Félpanzióra voltunk befizetve ebbe az étterembe. Pár éve voltunk már itt, akkor sem voltunk pozitív véleménnyel a helyről, de azt gondoltuk, hogy a színvonal változott azóta és a szállásunk miatt ide volt befizetve a reggelink/vacsoránk. Sajnos a hely tisztaság szempontjából semmit nem változott....
2023.06.17a párjával
Ebédelni tértünk be az étterembe. Párom Jókai bablevest kért, én pedig halászlét. Mindkettő nagyon finom volt, bár hiányoltam, hogy a halászléhez nem tettek ki maguktól Erős Pistát, vagy paprikát. Az étterem a Mátyás király sétány frekventált helyén van, esténként zenés esteket is tartanak. A...
2019.10.23családjával
A közelmúlt legjobb választása. Sorozatos csalódás után (hajdúszoboszlói és a környékbeli vendéglátó helyek egyaránt), kellemes környezetben, ízletes ebédet fogyasztottunk el az étterem teraszán. Elégedettek voltunk a kiszolgálással, a kiválasztott ételek minőségével és mennyiségével is....