Bátor G étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Bátor G értékeléseit!

Olvasd el Bátor G étterem értékeléseit!

Bátor G értékelései

Útszéli csárda -

AzÉn Anyósom Alsópáhok

2019. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. október 3.
Zalában töltöttünk egy szép hétvégét. Gondoltuk hazafelé megkóstolnánk a híres zalai prószát. (más néven tócsi)Érdeklődtünk vajon hol kapható. AzÉn Anyósom nevű éttermet ajánlották. Ez a hely valójában egy csárda, ami nagyon hangulatos hely. Megtaláltuk az étlapon tócsi néven az általunk keresett étket. Kérésünkre ízlésünknek megfelelően tálalták.
Barátsgos fogadtatás -

Sétány Kávézó Hajdúszoboszló

2019. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. szeptember 15.
Sajnos ott tartózkodásunk utolsó napján, indulás előtt sikerült csak beülnünk ebbe a családias, barátságos kávézóba. Így egy kellemes kávézás, teázás fért csak bele a programba. Kellemes környezet, barátságos fogadtatás, családias hangulat fogadott bennünket. Minőségi alapanyagokból készült minden amit felszolgáltak.
Hangulatos étterem a városközpontban -

Al-hamra Étterem Hajdúszoboszló

2019. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. szeptember 15.
Zárás előtt tértünk be ebbe a nagyon hangulatos, "zöld-szigetre", mivel vacsora időben teljes telt ház volt, így nem jutott itt hely, máshol vacsoráztunk. Az étterem igazi hangulatát a vendéglő teraszán, az asztalok között lévő rengeteg zöld növény adja. Fél óra sem volt már a zárásig, a teraszon még javában szólt az élő zene, a 70-80-as évek slágereivel.
Csárda a kisváros közepén -

Kemencés Csárda Hajdúszoboszló

Értékelt: 2019. szeptember 15. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A sok jó ajánlás ellenére az étterem nem volt az a nagyon extra hely. A kora őszi nyárias időben a teraszon foglaltunk helyet, ahol élő zene is szólt. A zenének és az étterem kialakításának volt hangulata. A kiszolgálók kedvesek, udvariasak, előzékenyek voltak. Az ételek teljesen átlagosak és nem túl olcsók. Összességében jónak mondható az étterem.
Sokadszorra is szuper volt minden -

Kemencés Étterem Zirc

2019. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. augusztus 20.
Egy nagy kirándulás után tértünk be sokadszorra az étterembe. Bármikor, ha erre kirándulunk ezt a remek helyet meglátogatjuk. Most is, ahogyan korábban, bármikor, remek volt minden. A vendégfogadás, a kiszolgálás első osztályú. Az ételek kiválóak és a nagy vendégforgalom ellenére egész gyorsan elkészültek. A késői ebéd után még maradtunk a hotelben egy wellness és egy nagy séta erejéig.
2019. májusban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2019. június 26.
Tökéletes esküvői helyszínt sikerült találnunk az étteremben. Nagyon kellemes környék. (nem mellesleg mindenhez közel: templom, házasságkötő terem, csoda szép park) Maga az étterem és a kis kerthelyisége is csoda hangulatos. Kicsit nehezen indult az előkészítő egyeztetés, de a végeredmény tökéletes lett. A díszítés, az ételek tökéletesek.
2019. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. június 7. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Interneten keresgélve véletlenül találtunk rá erre a helyre. Nagyon örülünk ennek a találatnak. Egy szuper helyre tévedtünk. Profi módon szervezett minden. Már a bejáratnál két hölgy fogadott bennünket, akik a vendégek fogadásában, irányításában segédkeztek. Az étteremben telt ház volt, de bámulatos sebességgel történt minden. A felszolgálók sürögtek-forogtak.
Egyedi cukrászda -

Pepe Cukrászda Zirc

2018. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. november 4. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Zirci kora esti sétánk során egy kis édességre vágyva, célba vettük az Apátsági cukrászdát, ami azonban, mint kiderült nagyon korán bezárt. A kisváros lakói hamarosan útbaigazítottak bennünket a Pepe Cukrászda felé, ami este hétig is nyitva tart. Modern,igényes belső, különleges választék. Többek között madár tej is kapható jó pofa "kiszerelésben", különböző pohárkrémek is növelik a választékot.
Kisvárosi vendégváró vendéglő -

Patkó Vendéglő & Pizzéria Zirc

2018. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. november 3. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Többször jártunk már Zircen és beterveztük, hogy a Patkó éttermet is meglátogatjuk. Most egy szép őszi délutánon egy estebédre tértünk be ebbe a barátságos kisvendéglőbe. Nem voltak sokan, mivel "holtidő" volt. Ebédidő vége, vacsora idő még nem kezdődött. Egy kedves felszolgáló lány ugrált bennünket körbe. Nagyon udvarias, kedves, barátságos, előzékeny kiszolgálásban volt részünk.
2018. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. május 15. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Bakonyi üdülésünk során többször meglátogattuk az éttermet. Nagyon szép kilátás tárult elénk a teraszról. Udvarias kiszolgálás, kiváló ételek, nagy választék. Üdülésünk első estéjén házhoz kértük a vacsorát. Kiváló vörösboros szarvaspörköltet hoztak, amit a lángoló szerelem nevet viselő desszert koronázott meg.