Bátor G étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Bátor G értékeléseit!

Olvasd el Bátor G étterem értékeléseit!

Bátor G értékelései

2019. májusban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2019. június 26.
Tökéletes esküvői helyszínt sikerült találnunk az étteremben. Nagyon kellemes környék. (nem mellesleg mindenhez közel: templom, házasságkötő terem, csoda szép park) Maga az étterem és a kis kerthelyisége is csoda hangulatos. Kicsit nehezen indult az előkészítő egyeztetés, de a végeredmény tökéletes lett. A díszítés, az ételek tökéletesek.
2019. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. június 7. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Interneten keresgélve véletlenül találtunk rá erre a helyre. Nagyon örülünk ennek a találatnak. Egy szuper helyre tévedtünk. Profi módon szervezett minden. Már a bejáratnál két hölgy fogadott bennünket, akik a vendégek fogadásában, irányításában segédkeztek. Az étteremben telt ház volt, de bámulatos sebességgel történt minden. A felszolgálók sürögtek-forogtak.
Egyedi cukrászda -

Pepe Cukrászda Zirc

Értékelt: 2018. november 4. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Zirci kora esti sétánk során egy kis édességre vágyva, célba vettük az Apátsági cukrászdát, ami azonban, mint kiderült nagyon korán bezárt. A kisváros lakói hamarosan útbaigazítottak bennünket a Pepe Cukrászda felé, ami este hétig is nyitva tart. Modern,igényes belső, különleges választék. Többek között madár tej is kapható jó pofa "kiszerelésben", különböző pohárkrémek is növelik a választékot.
Kisvárosi vendégváró vendéglő -

Patkó Vendéglő & Pizzéria Zirc

Értékelt: 2018. november 3. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Többször jártunk már Zircen és beterveztük, hogy a Patkó éttermet is meglátogatjuk. Most egy szép őszi délutánon egy estebédre tértünk be ebbe a barátságos kisvendéglőbe. Nem voltak sokan, mivel "holtidő" volt. Ebédidő vége, vacsora idő még nem kezdődött. Egy kedves felszolgáló lány ugrált bennünket körbe. Nagyon udvarias, kedves, barátságos, előzékeny kiszolgálásban volt részünk.
Ebéd a természet lágy ölén -

Kemencés Étterem Zirc

Értékelt: 2018. november 3. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Újra visszatértünk erre a remek helyre. Ismét nem csalódtunk. Csodálatos környezetben, szép belső kialakítású vendéglőben, rugalmas, gyors, udvarias, figyelmes kiszolgálásban volt ismét részünk. Vasárnap volt, így korlátlan ételfogyasztással várták a vendégeket, de az étlapról is lehetett választani.
2018. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. május 15. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Bakonyi üdülésünk során többször meglátogattuk az éttermet. Nagyon szép kilátás tárult elénk a teraszról. Udvarias kiszolgálás, kiváló ételek, nagy választék. Üdülésünk első estéjén házhoz kértük a vacsorát. Kiváló vörösboros szarvaspörköltet hoztak, amit a lángoló szerelem nevet viselő desszert koronázott meg.
2017. szeptemberben, családjával járt itt
Értékelt: 2017. október 6. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Nagyon szép helyen, Vác Főterén található ez a hely. Maga az épület és a kis kávézó, cukrászda is remek. Kár, hogy a kínálatuk csak szemre tökéletesek. Sem a sütemények, sem a csokik nem adják azt az ízélményt, amit kinézetre feltételezünk róluk. A kiszolgálás is átlagon aluli. Jó hogy egyáltalán szóba álltak velünk.
Ettünk valamit, avagy itt is voltunk.... -

Pampalini Pizzeria Vác

2017. szeptemberben, családjával járt itt
Értékelt: 2017. október 6. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Egy családi kirándulás alatt tértünk be az étterembe. Ismerős ajánlotta a helyet, ő nagyon dicsérte, ahhoz képest csalódás volt számunkra. Elég flegmán fogadtak, közölték, hogy fél órán belül ne számítsunk ételek felszolgálására, de egy hölgy felszolgáló vette át az asztalunkat. Minden rendelésünk precízen, pontosan és rövid várakozás után megérkezett.
2017. augusztusban, családjával járt itt
Értékelt: 2017. szeptember 2. - 3 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Sokat hallottunk már ismerőseinktől erről a helyről, mindenki csak dicsérte. Az utolsó nyári hétvégén jártunk a közelben s szerencsére eszünkbe jutott a sok dicsérő szó a vendéglőről. A hangulatos teraszon foglaltunk helyet, ahol a nagy melegre való tekintettel folyamatos működött a ventilátor, vizet permetezve. Nagyon kellemes volt így a hangulat.
2017. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. szeptember 2. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A nyár utolsó hétvégéjén egy kellemes múzeumi sétát tettünk a Nagytétényi Kastély múzeumban. A hétvége és a sok látogató ellenére a múzeum büféje zárva volt, így a múzeumi sétánk végén éhesen és szomjasan maradtunk. Ajánlották a múzeum közelében lévő Rozsdás kakas éttermet. Fél öt előtt értünk a vendéglőbe, ami a kiírás szerint aznap, vasárnap lévén, 18 óráig volt nyitva.