Bátor G étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Bátor G értékeléseit!

Olvasd el Bátor G étterem értékeléseit!

Bátor G értékelései

2017. szeptemberben, családjával járt itt
Értékelt: 2017. október 6. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Nagyon szép helyen, Vác Főterén található ez a hely. Maga az épület és a kis kávézó, cukrászda is remek. Kár, hogy a kínálatuk csak szemre tökéletesek. Sem a sütemények, sem a csokik nem adják azt az ízélményt, amit kinézetre feltételezünk róluk. A kiszolgálás is átlagon aluli. Jó hogy egyáltalán szóba álltak velünk.
Ettünk valamit, avagy itt is voltunk.... -

Pampalini Pizzeria Vác

2017. szeptemberben, családjával járt itt
Értékelt: 2017. október 6. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Egy családi kirándulás alatt tértünk be az étterembe. Ismerős ajánlotta a helyet, ő nagyon dicsérte, ahhoz képest csalódás volt számunkra. Elég flegmán fogadtak, közölték, hogy fél órán belül ne számítsunk ételek felszolgálására, de egy hölgy felszolgáló vette át az asztalunkat. Minden rendelésünk precízen, pontosan és rövid várakozás után megérkezett.
2017. augusztusban, családjával járt itt
Értékelt: 2017. szeptember 2. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Sokat hallottunk már ismerőseinktől erről a helyről, mindenki csak dicsérte. Az utolsó nyári hétvégén jártunk a közelben s szerencsére eszünkbe jutott a sok dicsérő szó a vendéglőről. A hangulatos teraszon foglaltunk helyet, ahol a nagy melegre való tekintettel folyamatos működött a ventilátor, vizet permetezve. Nagyon kellemes volt így a hangulat.
2017. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. szeptember 2. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A nyár utolsó hétvégéjén egy kellemes múzeumi sétát tettünk a Nagytétényi Kastély múzeumban. A hétvége és a sok látogató ellenére a múzeum büféje zárva volt, így a múzeumi sétánk végén éhesen és szomjasan maradtunk. Ajánlották a múzeum közelében lévő Rozsdás kakas éttermet. Fél öt előtt értünk a vendéglőbe, ami a kiírás szerint aznap, vasárnap lévén, 18 óráig volt nyitva.
2017. augusztusban, egyedül járt itt
Értékelt: 2017. augusztus 30.
Adottságai alapján lehetne sokkal jobb, színvonalasabb hely az étterem. Budafok központi helyén helyezkedik el, minden irányból jól megközelíthető, minden módon. Ehhez képest az átlagnál alig valamivel jobb a választék. Szépen felújított, hangulatos belső terek. A felszolgálók egyike-másika elég fennkölt. Az ételek nem rosszak, de nem okoznak különösebb ízélményt.
Hangulat étterem, jellegtelen ételekkel -

Hangulat Étterem Vácrátót

2017. augusztusban, családjával járt itt
Értékelt: 2017. augusztus 26.
Egy Botanikus kerti sétánk után tértünk be a közelben lévő Hangulat étterembe egy korai vacsorára. A kert zárása előtt félórával érkeztünk, rajtunk kívül senki nem volt az étteremben és később az Arborétum zárása után sem érkezett senki. A hely tiszta és rendezett volt, kedves, előzékeny és gyors kiszolgálás, hangulatos környezet.
A kockás abroszos nótafa -

Nótafa Vendéglő Budapest

2017. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. július 20.
A környéken volt dolgunk és megpróbáltunk bejutni a felkapott vendéglőbe. A kedves felszolgálok kerítettek nekünk egy kis asztalt és megkóstolhattuk finom, kiadós ételeiket. A felszolgálók kedvesek, közvetlenek voltak, de nem igazán figyeltek a vendégek rendeléseire. Ezt leszámítva rendben volt minden és hangulatos kerthelyiség is elnyerte a tetszésünket.
Hétvégi ebéd fesztivál hangulatban -

Fáradt Vándor Panzió & Étterem Romhány

2017. júliusban, családjával járt itt
Értékelt: 2017. július 14.
A Fáradt Vándor Panzió éttermét találtuk meg fesztiválózós hétvégénken Romhányban. Ez egy egyszerű étterem. Ezen a hétvégén szűkített étlap volt, de mindannyian tudtunk választani fogunkra való ételt. Az ételek házias ízűek voltak. Családias hangulat, közvetlen személyzet. Családbarát hely, ahol a gyerekek is jól érzik magukat.
A 25. is a Kakasban -

Kakas Étterem Budapest

2017. februárban, családjával járt itt
Értékelt: 2017. február 26.
Ismét a Kakasban ünnepelt a család. Nem is akármit, jubileumi születésnapot, a 25. -et, a család legifjabb tagjáét. :) Minden kiváló volt ismét, az ételek, az italok, a kiszolgálás, a hangulat. Tortában is remeket alkottak és hozzá a meglepetés, a gyertyákkal díszített tortával az ünnepeltről a kedves felszolgálónk által készített fotó, ami pillanatokon belül az ünnepelt kezében volt, az étterem albumában.
2017. februárban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2017. február 26.
Remek hangulatú születés napot ünnepeltünk a tőzsdekocsma VIP különtermében. A különteremben saját italpult van, így ha nem akartuk nem kellett a külső térbe kimennünk. Megoldható volt, hogy saját dj-nk legyen és az ő zenéje szólt egész este. A különterem nagy-képernyős tv-jén játszottuk le a szülinapos videóját ami az elmúlt 25 évről készült.