Bátor G étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Bátor G értékeléseit!

Olvasd el Bátor G étterem értékeléseit!

Bátor G értékelései

Nagy várakozás, de csalódás -

Vakvarjú Vendéglő - Buda Budapest

2020. februárban, családjával járt itt
Értékelt: 2020. február 12.
Többször és több helyen sikerült már kipróbálni a VakVarjú étterem lánc vendéglátását. Voltunk a VakVarjú Pest és a VakVarjú Csónakház éttermükben is többedszer. Mindannyiszor teljes megelégedéssel távoztunk a helyekről. Gondoltuk kipróbáljuk a VakVarjú Budát is, egy születésnapos ünneplés apropóján. Nagy csalódás volt.
Ebéd úton hazafelé -

bEAT Székesfehérvár

2019. decemberben, családjával járt itt
Értékelt: 2020. január 5.
Zalakarosról tartottunk hazafelé Budapestre, december 26-án. Éppen ebédidő tájkán érkeztünk Székesfehérvár magasságában, lekanyarodtunk hát az autópályáról. Az általunk ismert éttermek közül az egyik telt házas volt, a másik zárva volt ezen az ünnep napon. A világhálón találtuk meg ezt az éttermet, a város második legjobb étterme címszó alatt.
Útszéli csárda -

AzÉn Anyósom Alsópáhok

2019. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. október 3.
Zalában töltöttünk egy szép hétvégét. Gondoltuk hazafelé megkóstolnánk a híres zalai prószát. (más néven tócsi)Érdeklődtünk vajon hol kapható. AzÉn Anyósom nevű éttermet ajánlották. Ez a hely valójában egy csárda, ami nagyon hangulatos hely. Megtaláltuk az étlapon tócsi néven az általunk keresett étket. Kérésünkre ízlésünknek megfelelően tálalták.
Barátsgos fogadtatás -

Sétány Kávézó Hajdúszoboszló

2019. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. szeptember 15.
Sajnos ott tartózkodásunk utolsó napján, indulás előtt sikerült csak beülnünk ebbe a családias, barátságos kávézóba. Így egy kellemes kávézás, teázás fért csak bele a programba. Kellemes környezet, barátságos fogadtatás, családias hangulat fogadott bennünket. Minőségi alapanyagokból készült minden amit felszolgáltak.
Hangulatos étterem a városközpontban -

Al-hamra Étterem Hajdúszoboszló

2019. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. szeptember 15.
Zárás előtt tértünk be ebbe a nagyon hangulatos, "zöld-szigetre", mivel vacsora időben teljes telt ház volt, így nem jutott itt hely, máshol vacsoráztunk. Az étterem igazi hangulatát a vendéglő teraszán, az asztalok között lévő rengeteg zöld növény adja. Fél óra sem volt már a zárásig, a teraszon még javában szólt az élő zene, a 70-80-as évek slágereivel.
Csárda a kisváros közepén -

Kemencés Csárda Hajdúszoboszló

Értékelt: 2019. szeptember 15. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A sok jó ajánlás ellenére az étterem nem volt az a nagyon extra hely. A kora őszi nyárias időben a teraszon foglaltunk helyet, ahol élő zene is szólt. A zenének és az étterem kialakításának volt hangulata. A kiszolgálók kedvesek, udvariasak, előzékenyek voltak. Az ételek teljesen átlagosak és nem túl olcsók. Összességében jónak mondható az étterem.
Sokadszorra is szuper volt minden -

Kemencés Étterem Zirc

2019. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. augusztus 20.
Egy nagy kirándulás után tértünk be sokadszorra az étterembe. Bármikor, ha erre kirándulunk ezt a remek helyet meglátogatjuk. Most is, ahogyan korábban, bármikor, remek volt minden. A vendégfogadás, a kiszolgálás első osztályú. Az ételek kiválóak és a nagy vendégforgalom ellenére egész gyorsan elkészültek. A késői ebéd után még maradtunk a hotelben egy wellness és egy nagy séta erejéig.
2019. májusban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2019. június 26.
Tökéletes esküvői helyszínt sikerült találnunk az étteremben. Nagyon kellemes környék. (nem mellesleg mindenhez közel: templom, házasságkötő terem, csoda szép park) Maga az étterem és a kis kerthelyisége is csoda hangulatos. Kicsit nehezen indult az előkészítő egyeztetés, de a végeredmény tökéletes lett. A díszítés, az ételek tökéletesek.
2019. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. június 7. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Interneten keresgélve véletlenül találtunk rá erre a helyre. Nagyon örülünk ennek a találatnak. Egy szuper helyre tévedtünk. Profi módon szervezett minden. Már a bejáratnál két hölgy fogadott bennünket, akik a vendégek fogadásában, irányításában segédkeztek. Az étteremben telt ház volt, de bámulatos sebességgel történt minden. A felszolgálók sürögtek-forogtak.
Egyedi cukrászda -

Pepe Cukrászda Zirc

2018. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. november 4. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Zirci kora esti sétánk során egy kis édességre vágyva, célba vettük az Apátsági cukrászdát, ami azonban, mint kiderült nagyon korán bezárt. A kisváros lakói hamarosan útbaigazítottak bennünket a Pepe Cukrászda felé, ami este hétig is nyitva tart. Modern,igényes belső, különleges választék. Többek között madár tej is kapható jó pofa "kiszerelésben", különböző pohárkrémek is növelik a választékot.