Átlagos vacsora átlagon felüli áron

Kemencés Csárda HajdúszoboszlóKemencés Csárda Hajdúszoboszló a térképen

Átlagos 2017. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. április 8.
Hajdúszoboszlói tartózkodásunk alatt a fürdőbe menet és jövet is többször elmentünk a csárda előtt, és utolsó nap gondoltuk kipróbáljuk. Alig volt vendég, így a kiszolgálással semmi gond nem volt, gyorsan kaptunk mindent. Az étel ízletes volt, és bőséges is, viszont nem volt meleg!! Ha egy telt házas napon fordul ez elő, akkor még azt mondom, siettek, és kész. De rajtunk kívül még egy asztalnál voltak vendégek, igazán meg lehetett volna rendesen melegíteni a levest, és a főétel is csak éppen melegecske volt. Az egyik rendelés gyömölcsleves és töltött káposzta, a másik fokhagymakrém leves és marhapörkölt galuskával, paradicsomsalátával. Ehhez kértünk még egy Cappy epert és egy pohár barna sört. Mindezért a langyos ételért fizettünk 7600 Ft-ot. Ár- érték arány a nullával egyenlő. És a számlában 5 % szervíz díjat számítanak fel!Nem hiszem, hogy még egy étkezést bármikor is itt el fogunk költeni.

Kemencés Csárda további értékelései

2023.11.13barátokkal
A nagyon reklámozott Libanapok alkalmával látogattunk Hajdúszoboszlóra de ,,libapecsenyét,, nem is láttunk mert már délután /szombat/elfogyott! Azért kerestünk egy vendéglöt ahol talán ehetünk libasültet, ha már az egész ország-világ tudatára adták, hogy libanapokat szerveznek - hát nuku...
2023.09.05a párjával
Kétszemélyes frissensült tál 5 perc alatt,Melegített rizs,krumpli tegnapi sült egy adagos mennyiség. 12000ft-os alapár ,1500ft szervízdíj. Egy fillért nem ért az egész.Az asztalok nem voltak letakarítva pincérből hiányzott minden ami a szakmához kell.Nem gondolom ,hogy valaha még betérek ide.
2023.03.30gyerekekkel
Baráti, családi születésnapot ünnepeltünk, közel 20 fős társaság, idősebb korosztály. Az étterem több helyiségből áll, egyik teremben 1 személyes zeneszolgáltatással. Itt volt a mi társaságunk is, a hangos zene lehetetlenné tette a társalgást. Ez csak a kezdet volt, mert megérkezett egy kiránduló...
Napsugár Kenézy Lux Apartman Vendégházak Hajdúszoboszló - Pihenés Hajdúszoboszlón