Étterem teszt 311.- hangulat csárda

Kemencés Csárda HajdúszoboszlóKemencés Csárda Hajdúszoboszló a térképen

2019. szeptemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. szeptember 17.
Múltkor bejött a szoboszlói kirándulás,ezért ma ismét ide vezet útunk,ezuttal az ittjartam.hu olvasói által a helyi éllovasnak választott csárdában.
Fél háromkor érkezünk,előzőleg telefonon foglaltunk asztalt. Bent ülünk le,a hatalmas terasz nem vonz,a belső rész annál inkább. Nagyon hangulatos a hely,az asztalok mellett a padok úgy vannak kialakitva,mintha a bakon ülnénk egy lovaskocsin. Még a kerekek is ott vannak. Közben emberünk étlapot hoz és a mit innának kérdést. Az étlap nagyon választékos több mint 70 tételből áll,ez több mint elég. Ráadásul 6 nyelven. Az Újházi tyúkhúsleves és a halászlé 8.percben megérkezik. Ez a konyha felkészültségének a fokmérője.
A leves kb. 4 deci,szemrebbenés nélkül hoznak zöld erős paprikát. A leves kitűnő,csak meleg de nem forró. Ízre kiváló,olyannyira,hogy még egy adagot kérek,ez már forró ahogy kell. A főételek tálalása jó. Az én Suba szeletem(sajttal-sonkával töltött karaj)közepes adag,2 szelet hússal. Az éttermek többségében nem forditanak kellő gondot a köretek kidolgozására. Itt sem. A sápadt ,,zacskós,, krumpli csak ehető,a rízs legalább nem tapadt össze. Hús jól van átsütve,a töltelék is jó. Ízletes. Italok hűtése jó,a választéka is. A dupla leves miatt nehezen gyűröm le a főételt. Kérünk desszertet is,a gesztenyepüré kis adag,sok habbal. Emberünk igéri hogy jön,de hosszú percekre eltűnik a teraszon. A szomszéd asztalról ,,rekvirálunk,, fogpiszkálót,mert nálunk kifogyott. Még egy dupla kávét kérek,s jól tettem,mert egy finom aromás Lavazzát kapok zárásként,és a számlát. Három főre 28,056 ft italokkal,ez elég sok,de nemzetközi fürdőváros főutcáján vagyunk. A húsleves 1,350 ft,a Suba szelet köretekkel 3,350 ft,egy üveg Heineken 790 ft! Egy négycsillagos szállodában 650! Távozunk 16 órakor,étkezési idő 90 perc. Ekkor látjuk meg a kiirást,hogy a számla 5 % szervizdijat tartalmaz.
Összegzés:
Hát, vegyes a kép. Jó ételek(kitűnő leves és gyenge köret átlaga) fürge konyha,átlagos kiszolgálás,kitűnő hangulat,tisztasággal nincs gond,és magas árak.
Amiért jöttünk,megkaptuk. Sikerült egy jót ebédelni és jóllakni,ezért jár a 4 *,de kitűnő osztályzat nem.
Minősités: ajánlott
Értékelés: 8,6/10 pont

Kemencés Csárda további értékelései

2023.11.13barátokkal
A nagyon reklámozott Libanapok alkalmával látogattunk Hajdúszoboszlóra de ,,libapecsenyét,, nem is láttunk mert már délután /szombat/elfogyott! Azért kerestünk egy vendéglöt ahol talán ehetünk libasültet, ha már az egész ország-világ tudatára adták, hogy libanapokat szerveznek - hát nuku...
2023.09.05a párjával
Kétszemélyes frissensült tál 5 perc alatt,Melegített rizs,krumpli tegnapi sült egy adagos mennyiség. 12000ft-os alapár ,1500ft szervízdíj. Egy fillért nem ért az egész.Az asztalok nem voltak letakarítva pincérből hiányzott minden ami a szakmához kell.Nem gondolom ,hogy valaha még betérek ide.
2023.03.30gyerekekkel
Baráti, családi születésnapot ünnepeltünk, közel 20 fős társaság, idősebb korosztály. Az étterem több helyiségből áll, egyik teremben 1 személyes zeneszolgáltatással. Itt volt a mi társaságunk is, a hangos zene lehetetlenné tette a társalgást. Ez csak a kezdet volt, mert megérkezett egy kiránduló...
Napsugár Kenézy Lux Apartman Vendégházak Hajdúszoboszló - Pihenés Hajdúszoboszlón