Étteremteszt 309.- az admirális ebédje

Nelson Pub Étterem & Cukrászda HajdúszoboszlóNelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló a térképen

2019. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. szeptember 1.
Na,a szabadság után szakadjunk ki és látogassunk ki Szoboszlóra,a családtag javaslatára.
Az étterem a szerény Nelson pub nevet viseli,erről az elefántos vicc jut eszembe,mikor az egérrel átmennek a hídon,s mondja az egér a Jumbónak: hallod hogy dübörgünk?
Na,reméljük az önbizalom mögött teljesitmény is lesz!
Asztalt foglaltunk s 14.00 kor be is esünk. Azonnal asztalunkhoz vezet emberünk. A helyiség 2 részből áll,amit a Victory legénységi szállása és a parancsnoki kajütje alapján mintáztak. Az ekőbbit azért kétlem. A kazettás szerkezetű mennyezet intarziás berakásokkal nagyon jól néz ki,mi a tatfedélzeten kapunk helyet.
Mire az italok megjönnek a rendelést is leadjuk. Az étlap egyúttal az asztalteritő is. Lehet választani,csak levesből 6 féle van,egy pub esetében ez jónak számit.
A levesek a 11.percben érkeznek meg. Korrekt adag az Újházy tyúkhúsleves és a harcsahalászlé is. Ráadásul előbbi kiváló,a húsleves is jó,kétféle paprikával hozza ki. A tartalom lehetne több,főleg húsból,ízre jó. Jó fél liter a leves.
A főételek 14.47-kor megérkeznek,tálalás elfogadható. Az én rántott csirkém ízre jó, két közepes szelet hús,eléggé vékonyan.
A rizsköret ehető,a sült krumpli eléggé igénytelen. Az italok hűtése még jó. Odakint 32 fok van. Legyűrjük a főételeket,nézzük mi van még? Az amorettós kehely olyan csábitóan néz ki,hogy muszáj kikérni.
Szép dekorációval jön,ize van mindenféle csak éppen mandulalikőr nem nagyon. A számlából jövők rá,hogy a light verziót hozta ki,amiben 1 cl az alkohol,én a nagyobbik kelyhet (2 cl)kértem
Zajszint 59 db ez teljesen jó. A pincérek meg nem állnak,folyamatos a sürgés forgás,csak a végén rontják el. A desszert mellé társam kólát is rendelt,amit elfelejtett kihozni.
Végül kávéval zárunk,a Segafredo finom aromával érkezik,közepesen erős.
Ráérünk,kivételesen nem sietünk. Számla érkezik,pontosabban pincérblokk,23,960 ft,ez három főre,italokkal nem tűnik soknak.
A halászlé 1,550 ft,a húsleves 1,290. Az én csirkém vegyes körettel 1.790 ft,egy búzasör 800,egy Heineken 650 ft.Az amorettó kehely,1,290 ft. Távozunk 16.00-kor,étkezési idő 120 perc.
Összegzés:
Jó ebéd volt összességében,amiért jöttünk-jóllakni- az sikerült.
Viszont bosszantó,hogy a kiváló minősitést milyen hibákkal sikerült lerontani. A krumpli köret a menzán még elmegy,itt nem. Elfelejteni egy rendelést,az 1,490 ft-os kehely(lásd fotó) helyett az 1,290 ft-ost kihozni,komoly hiba.
Hangulatos hely,jó ételek,tisztassággal nincs gond,a kiszolgálás lelkes,de felületes. Ár érték arány jó.
Minősités: ajánlott
Értékelés: 8,5/10 pont
Nelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - Külső képNelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - Külső képNelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - BelsőNelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - Étlap/itallapNelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - Étlap/itallapNelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - Étlap/itallapNelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - Étlap/itallapNelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - BelsőNelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - BelsőNelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - BelsőNelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - Étlap/itallapNelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - Étel/italNelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - Étel/italNelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - Étel/italNelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - Étel/italNelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - Étel/italNelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló - Étel/ital

Nelson Pub Étterem & Cukrászda további értékelései

2023.09.21gyerekekkel
Kellemes őszi szombat délután, ebéd az étterem teraszán. Fokozatosan visszatér az eredeti színvonal. Az ételek végre megfelelő mennyiségben és minőségben készültek el. Udvarias, gyors kiszolgálás. Desszertet most nem kértünk, de azzal sosem volt probléma.
2023.07.20a párjával
Hajdúszoboszlóra nem nagyon járok már, régen minden évben a szakmai konferenciák, meg a ronda szállodákban működő vacak medencék nem hagytak valami jó nyomot, de ma útba esett valahogy (minden útba esik, ha az ember akarja...), szóval, kimondtam, hogy itt ebédelünk! És úgy is lett, kinéztem az...
2023.06.17a párjával
Hajdúszoboszlón töltöttünk néhány napot június közepén. Már otthonról tájékozódtam az ottani éttermekről, így választottuk ezt az éttermet, amely egy gyönyörű épületben található. Nagyon tetszett a berendezés, az udvarias, gyors kiszolgálás. Matróz gulyást fogyasztottunk, én utána bevállaltam egy...
Napsugár Kenézy Lux Apartman Vendégházak Hajdúszoboszló - Pihenés Hajdúszoboszlón