Céges rendezvény 4

Hotel Silver****superior étterme HajdúszoboszlóHotel Silver****superior étterme Hajdúszoboszló a térképen

Kiváló 2020. júliusban, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2020. július 3.
Céges rendezvény után tértünk be. Komplett menüsort kóstolhattunk végig. Valódi gasztronómiai élménypark. Az előételektől a desszertig minden lenyűgözött, pedig fenntartásokkal kezelek minden éttermet. A szakácsok kitettek magukért. A szűzérme tökéletes állagú volt, kellemesen fűszerezett. Nem volt túlzásba víve a fűszerezés, letisztult tökéletes ételeket kaptunk. Nagyon jól laktunk mindannyian. Legközelebb is vissza jövünk.

Hotel Silver****superior étterme további értékelései

2016.02.23a párjával
Az ételek finomak, jó minőségűek, de nagyon drágák. A hotelben töltöttünk egy hetet, de ebédelni csak egyszer maradtunk. Az étterem hangulatos, tiszta, a pincérek kedvesek, és a konyha kiváló. Sajnos menü nincs, így az ebédeket valamelyik közeli étteremben ettük inkább. A svédasztalos reggeli és...
2014.06.05gyerekekkel
2013. decemberében 4 napot töltöttünk ott a családdal. Minden nap ott reggeliztünk és vacsoráztunk. Ízletes, választékos ételekben és udvarias kiszolgálásban volt részünk. Kisgyermekkel mentünk és a helyválasztásban igazodtak az igényeinkhez. Egyik gyermekem vegetáriánus, de a levesek és a...
Napsugár Kenézy Lux Apartman Vendégházak Hajdúszoboszló - Pihenés Hajdúszoboszlón