Pincefalui ebéd

Judit Étterem, Borozó & Panzió HajósJudit Étterem, Borozó & Panzió Hajós a térképen

Átlagos 2017. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2017. szeptember 12.
A Pince falu egyetlen nyitvatartó étterme volt ottjártunkor. Nem volt túl nagy a választék, de mindenki találhatott megfelelőt. A svábleves finom volt. A pacal átlagosnak mondható. Pozitívum, hogy a velő friss volt és ízletes.
Az itallapon csak kommersz italok voltak, ami furcsa volt egy pincesori étteremben. Még limonádé sem szerepel rajta, mert az, elmondásuk szerint külön engedélyes.
Az ebéd utánra hagyott, jól hangzó palacsintára várhatóan háromnegyed órát kellett volna várnunk. - Így a palacsintáról nem tudok véleményt mondani :-(
Judit Étterem, Borozó & Panzió Hajós - Külső kép

Judit Étterem, Borozó & Panzió további értékelései

2023.10.07a párjával
Egyetlen, nyitvalévő étteremként találtuk a Judit Éttermet Hajóson. A bejárat nem igazán hivogató, de mivel éhesek voltunk, hát betértünk. Bent már több asztalnál jóizűen falatoztak, ezért mi is úgy döntöttünk, hogy maradunk. A hely inkább retrónak mondható, de általában ilyen helyeken még őrzik...
2022.11.01a párjával
Nos, Hajós pincefal, ami nem igazán azonos hajós településsel, nem tartogat nagy választási lehetőséget gasztronómiai szempontból. Van a Judit panzió étterme a nagy utak kereszteződésében és annyi. Így hát ide mentünk be. Nem kelt rossz benyomást. Az egyik sarokban németek ettek., ittak, a másik...
2018.06.11a párjával
Mivel esős napot fogtunk ki, így a gemenci erdő helyett esett a választás Hajósra. Ha már kívül eláztunk ázzunk el belülről is. A sok pince közül, csak egyet találtunk nyitva, ott azt mondták, hogy a Judit étteremben jól főznek, gondoltuk kipróbáljuk. A pacalpörkölt átlagosra sikeredett. Én...
Knáb Panzió Nemesnádudvar - Augusztus 20.
Augusztus 20.
08.15-20.
Knáb Panzió Nemesnádudvar
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással