Sváb ételek, jó borok

Judit Étterem, Borozó & Panzió HajósJudit Étterem, Borozó & Panzió Hajós a térképen

2014. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. január 28.
Bár viszonylag kis választék volt az általunk preferált vörös borokból, de a választott kékfrankos megfelelt az elvárásoknak. Az étlapon tradicionális ételek is szerepeltek, nosztalgikus hangulatunk támad a tartalmas krumpligombócos, kolbászos, sonkás svábleves emlékétől. Az adagok bőségesek, az ízek harmonikusak, az árak kedvezőek. Többször is visszatértünk.
Judit Étterem, Borozó & Panzió Hajós - Külső képJudit Étterem, Borozó & Panzió Hajós - Külső kép

Judit Étterem, Borozó & Panzió további értékelései

2023.10.07a párjával
Egyetlen, nyitvalévő étteremként találtuk a Judit Éttermet Hajóson. A bejárat nem igazán hivogató, de mivel éhesek voltunk, hát betértünk. Bent már több asztalnál jóizűen falatoztak, ezért mi is úgy döntöttünk, hogy maradunk. A hely inkább retrónak mondható, de általában ilyen helyeken még őrzik...
2022.11.01a párjával
Nos, Hajós pincefal, ami nem igazán azonos hajós településsel, nem tartogat nagy választási lehetőséget gasztronómiai szempontból. Van a Judit panzió étterme a nagy utak kereszteződésében és annyi. Így hát ide mentünk be. Nem kelt rossz benyomást. Az egyik sarokban németek ettek., ittak, a másik...
2018.06.11a párjával
Mivel esős napot fogtunk ki, így a gemenci erdő helyett esett a választás Hajósra. Ha már kívül eláztunk ázzunk el belülről is. A sok pince közül, csak egyet találtunk nyitva, ott azt mondták, hogy a Judit étteremben jól főznek, gondoltuk kipróbáljuk. A pacalpörkölt átlagosra sikeredett. Én...
Katarina Birtok Nemesnádudvar - Augusztus 20.
Augusztus 20.
08.15-20.
Katarina Birtok Nemesnádudvar
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással