Vicc..

Harkányi Gyógy- és Strandfürdő HarkányHarkányi Gyógy- és Strandfürdő Harkány a térképen

Kihagyható 2020. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. szeptember 10.
SZEPT.elején kerestük fel a híres fürdőt életünkbe először és utoljára is.Ennek oka a következő.Messziről érkeztünk,250 km ről és mi naivak azt hittük h min.este 8 ig nyitva lesz mint ahogy más fürdők is általában.Erre a pénztáros hölgy du n 5 kor közölte hogy 6 ig vannak nyitva és fel 6 kor el kell hagyni a medencét de ez a fel óras bohockodas is igy délutani akció keretében is 4600 e ft lenne !!!!Mi nem szoktunk egész nap ázni bőven eleg 3 óra fürdés egy ilyen zsufolt helyen a nyugdijas klubba ,na de ez vicc kategoria..Mindegy,lenyeltuk ezt a békat,helyette mást csinaltunk Pécsen és másnap újra próbalkoztunk korábbi időpontban érkezni.Bejutottunk nagy nehezen nem volt egyszerű ,több mint fel óra volt a zárható fizetős kabin keresés,mert ez nincs benne a 4600ft ba,aztan öltözes,vetkőzes,pisi stb.Wc tiszta volt éppenséggel.Kézfertőtlenítőt is láttam nyomokban,és unatkozó uszomestereket is.Minden volt ami kell,lángos sör ,kutya f...a [moderálva - a szerk.] a büfébe amit nem vettünk meg természetesen.
Heringparti volt a kinti medencében ezert azt is kihagytuk,+ezer fok semmi árnyek.Valaki írta hogy kb 5 éve leszedték a fa árnyékolot ,na az mostanaig ugy van félbehagyva kérem szépen ..Bent a mély vízbe kerestünk árnyekot és némi meleg vizet.Voltam mar lényegesen jobb fürdőkbe(pl GYŐR,KOMAROM)is, ez nem lett maradandó élmeny azt hiszem.Ilyet nem láttam sehol hogy fel 6 kor medence elhagyás van ,hihetetlen és egyben érthetetlen számomra.Remelem valaki majd elmagyarazza miért ez a szokás itt.Mindegy többet nem megyünk Harkanyba az tuti.Nem éri meg ,drága és rossz [moderálva - a szerk.]!Nem értem azt sem hogy minek jönnek buszostul csapatostul cseh ,horvat stb népek amikor baromi sok jo gyogyfürdő van a nyugati határnal is pl..vagy az Alföldön is.Egy pozitivum amit mondani tudok az a fürdő körüli parkositas ,park jatszoterek és parkoló is van bőven!Még valami,Miért nem ír több látogató értékelést? csak tavalyi értékelést látok ....

Harkányi Gyógy- és Strandfürdő további értékelései

2023.10.02gyerekekkel
Kihagyhatatlan
Számunkra Harkány az egyik legjobb kikapcsolódást jelentő hely Magyarországon. Az idei évben 10. éve nyaraltunk itt együtt a nagycsaládunkkal. Én a családommal, húgom a családjával és a szüleink. Nagyon szeretjük a fürdőt a gyógymedencéket, lepkemedencét, úszómedencét, csúszdákat. Egy igazi...
2022.07.04gyerekekkel
Kihagyható
A parkoló melletti parkoló automata csak aprópénzzel, vagy mobilos sms beküldéssel működik. Nem lehet papírpénzzel, vagy bankkártyával fizetni. A fürdő területén az útbaigazító táblák hiányoznak. Az értékmegőrző széfeket megtaláltam, de azt, hogy hol lehet hozzá zárat szerezni azt már nem...
2022.06.10gyerekekkel
Kezdem a sort a beléptetéssel: - csak a főbejáraton tud bejutni az ember, ami a legtöbb szállástól a legmesszebb van; - a pénztáraknál nincs kifüggesztett árjegyzék Orvosi ellátás: rámpa hiányában az elsősegélyhelyen keresztül lehet megközelíteni (csak lépcső van); a kezelőfülkék szűkek, a...